סופר־פארם תשקיע 500 אלף שקל ב"רוקדים עם כוכבים"
שיתוף הפעולה נועד לקדם את סדרות האיפור והטיפוח של לייף, ובמסגרתו תיערך תחרות איפור אינטראקטיבית באתר של רשת
רשת סופר־פארם משקיעה יותר מ־500 אלף שקל בתוכן שיווקי של מותג הבית לייף בתוכנית "רוקדים עם כוכבים". התוכנית, שתעמוד במרכז לוח השידורים של זכיינית ערוץ 2 רשת, חוזרת לעונה שישית ב־1 בנובמבר.
שיתוף הפעולה נועד לקדם את סדרות האיפור והטיפוח של לייף, ובמסגרתו תיערך
בעונה החדשה של תוכנית הריאליטי יתחרו על רחבת הריקודים 12 זוגות, והשופטים יהיו חנה לסלאו, קלוד דדיה ואלי מזרחי. לחבר השופטים תצטרף לכמה תוכניות הכוכבת הבינלאומית פמלה אנדרסון.
לייף כולל יותר מ־500 מוצרים בתחומי הבריאות, היופי והתינוקות. מחזור המכירות שלו ב־2009 עמד על כ־260 מיליון שקל - 8% ממכירות סופר־פארם.