אקרמן תשיק את היינות המבעבעים של המותג מרטיני
יבואנית מותגי אלכוהול תשקיע 200 אלף שקל בהשקת סדרת היינות המבעבעים של המותג
אקרמן, יבואנית מותגי אלכוהול, תשקיע 200 אלף שקל בהשקתה בישראל של סדרת היינות המבעבעים של המותג מרטיני, שאת הבלעדיות עליו קיבלה לפני ארבעה חודשים מהתאגיד האיטלקי בקרדי־מרטיני. הקטגוריה החדשה מצטרפת לקו מוצרי הוורמוט האיטלקיים של מרטיני המיובאים לישראל.
שוק האלכוהול
אקרמן, ששיווקה בישראל חלק ממותגי בקרדי־מרטיני, קיבלה ביולי את הזיכיון הבלעדי לכל מותגי הקבוצה, ובהם וורמוט מרטיני, רום בקרדי, ג'ין בומביי, וודקה גריי גוס, וויסקי דיוארס ועוד - זאת לאחר שחלק מהמותגים הופצו בישראל על ידי חברות אחרות. גורמים בחברה מסרו כי בכוונתה להרחיב את סל המותגים המשווקים בישראל.