$
פרסום ושיווק

תקציב הפרסום של AIG יגדל ב-20%

היום תשיק החברה קמפיין חדש בעלות של 15 מיליון שקל, עם הפרזנטורים אבי קושניר ומוני מושונוב

שלי פריצקר 10:2305.10.10

חברת הביטוח AIG ישראל מעלה את תקציב הפרסום השנתי שלה ב־20%, ליותר מ־35 מיליון שקל. היום עולה החברה בקמפיין חדש באמצעות משרד זרמון גולדמן, תחת הסיסמה: "כשתצטרך, AIG תהיה שם בשבילך".

 

הקמפיין, בעלות של 15 מיליון שקל, יכלול טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, שלטי חוצות

ושילוט על גבי אוטובוסים, ויימשך שלושה חודשים. חמישה סרטונים לקמפיין כבר צולמו בתאילנד.

 

במסגרת הקמפיין יקדמו הפרזנטורים אבי קושניר ומוני מושונוב שירותים המספקים ללקוחות AIG מענה מיידי בשעת הצורך.

 

"מחקר שערכנו בקרב לקוחות כלל חברות הביטוח הראה כי הפרמטרים החשובים לצרכן הרוכש ביטוח מתרכזים כולם ברמת השירות ברגע האמת", מסביר אורי קליין, סמנכ"ל השיווק ומכירות ב־AIG. "בביטוח, רגע האמת מתחיל כשהלקוח צריך את חברת הביטוח, ונגמר רק כשהבעיה נפתרת — בין אם מדובר בתאונה, בפריצה לבית או אפילו בעדכון פרטים".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x