שוק החסויות שילש את עצמו בארבע שנים
המרוויח הגדול: ערוץ 10, שנתח השוק שלו זינק ל־41%
שוק החסויות בישראל שילש את עצמו בארבע השנים האחרונות, משוק של 50 מיליון שקל ל־150 מיליון שקל - כ־10% מההשקעה השנתית בפרסום בטלוויזיה. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בין ינואר לאוגוסט 2010 שודרו יותר מ־120 שעות של חסויות בערוצים 1, 2 ו־10 לעומת 40.5 שעות ב־2007.
ערוץ
"ב־2008 החלטנו להפוך את החסויות למנוע צמיחה, ואז מיפינו את הגורמים הרלבנטיים ופנינו אליהם", מסביר סמנכ"ל הסחר של ערוץ 10, דן רון.
"חסות היא כלי אפקטיבי וזול", מוסיף רון. "קמפיין חסות עולה למפרסם 150–170 אלף דולר, כולל הפקה ועלות שידור, לעומת 500-700 אלף דולר לתשדיר רגיל".