$
פרסום ושיווק

זכי שלום: "הסכסוך בין אסם לחצי חינם הולך להיות ארוך טווח"

בתום מגעים שלא צלחו יש נתק מוחלט בין אסם לבין חצי חינם. שלום: "אסם פתחה במלחמה נגדי. הרשת מפרסמת על מבצעים שלה אצל המתחרים כדי שהלקוחות שלי ילכו למתחרים"

אורנה יפת 16:5219.08.10

הסכסוך בין אסם לבין חצי חינם עולה מדרגה. אתמול נפגשו נציגי אסם עם זכי שלום וניסו להגיע להבנות, אך המגעים לא הצליחו ובשלב זה יש נתק מוחלט בין הצדדים. "הם שלחו אליי שליחים שביקשו לחזור לעבוד איתי, אבל לא הסכמתי", אומר זכי שלום, הבעלים של חצי חינם. "הם הציעו הצעה שלא התאימה

לי. רצו לחזור בתנאים שלהם".

 

מה יהיה כעת? לדברי זכי שלום "ההמשך לא יהיה טוב".

 

המלחמה בין הצדדים החמירה היום לאחר שאסם יצאה במבצעי הנחה של 15%-20% למתחרים של חצי חינם, שופרסל דיל ומגה בול, והודיעה על כך לצרכניה במודעות בעיתונים בהן היא גם התנצלה על המחסור במוצרי טבעול, עוף טוב, תפוגן וצבר, בסניפי חצי חינם. בתגובה, החמיר זכי שלום את החרם על החברה והוריד את כל מוצרי אסם-נסטלה מכל סניפי הרשת.

 

"אסם פתחה עוד גיזרה במלחמה נגדי. היא מפרסמת על מבצעים שלה אצל המתחרים כדי שהלקוחות שלי ילכו למתחרים", אמר שלום ל"כלכליסט". "זה הולך להיות סכסוך ארוך טווח".

 

ממדפי הרשת נעדרים מוצרים מובילים של אסם ביניהם במבה וביסלי, דגני בוקר, פסטה אסם, מרקי תיבול ועוד. קודם לכן, הורדו מהמדפים מוצרי טבעול, צבר, עוף טוב, תפוגן, ושום דורות. באסם מסרו כי לקוחות של החברה התקשרו לשירות הלקוחות והביעו תמיהה על המחסור במדפים של מוצרי הקבוצה. בתגובה מסר זכי שלום: "כל מה שאני עושה זה לטובת הלקוחות. זה שנותנים הנחה לרשת אחרת ולא לחצי חינם, זה לפתוח נגדי במלחמה".

 

במודעות בעיתונים פרסמה היום אסם כי היא מציעה מוצרי טבעול ב-20-25 שקל, שניצל עוף טוב ב-28 שקל, סלטי צבר 500 גרם ב-10 שקלים וצ'יפס של תפוגן ב-10 שקלים. אין ספק כי המתחרים של חצי חינם נהנים מהסכסוך, שכן הם זוכים כעת מאסם להנחות משמעותיות. יצוין, כי שופרסל בדרך כלל לא יוצאת במבצעי מחיר ברשת הדיסקאונט שופרסל דיל, אלא בתקופות מיוחדות כמו לפני החגים. כעת, עוד לא מדובר במבצעים לחג אך ברשת בחרו להציע את מבצעי המחיר של אסם בשופרסל דיל, בסניפים שקרובים לסניפי חצי חינם.

 

מאסם נמסר בתגובה: "אסם חרטה על דגלה ניהול של מדיניות מתחרים הנשענת על יושרה, מתן שירות לציבור והחשוב מכל, מתן אפשרות לצרכניה הנאמנים לרכוש את מוצריה בכל נקודות המכירה. החלטת רשת חצי חינם להפסיק ולרכוש את מוצרי אסם גררה תמיהות רבות של צרכנים שהתקשרו למוקד שירות הלקוחות תוך תלונות על אי הימצאות המוצרים ברשת חצי חינם. במבצעים, מטרתם לתת מענה הולם לציבור הצרכנים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x