ההיסטריה חוזרת: יותר מ-200 אלף לקוחות רכשו את ערוץ 20 של "האח הגדול"
מדובר בהכנסה נוספת של עוד לפחות שני מיליון שקלים מהתוכנית. 25 אלף איש מהמנויים לערוץ 20, הצטרפו לערוץ עד לפני שידור התוכנית הראשונה
היסטריית "האח הגדול" נמשכת. לאחר שהתוכניות הראשונות רשמו רייטינג של 30%, נראה כי לישראלים קשה לוותר על הצפייה בנעשה בבית גם מחוץ לשעות הפריים טיים.
מנתונים שהגיעו ל"כלכליסט" עולה כי מאז ש"האח הגדול" חזר למסך הטלוויזיה, יותר מ-200 אלף לקוחות כבר רכשו את ערוץ
מנתונים שהגיעו לידי "כלכליסט" עולה כי 25 אלף איש מהמנויים לערוץ 20, הצטרפו לערוץ עד לפני שידור התוכנית הראשונה של "האח הגדול" ב-15 בנובמבר בעלות 9.90 שקלים לחודש. בתוספת של 5 שקלים לחבילת הערוץ, ניתן לקבל ב-HOT גם חבילה אינטראקטיבית הכוללת פורום "האח הגדול" שניתן להשתתף בו באמצעות שלט הטלוויזיה, משחק "האח הגדול", שאלות טריוויה יומיות, עדכונים מהבית, תעודות זהות של המתמודדים והורוסקופ שבועי. חבילה אינטרקטיבית חלקית ניתן לקבל גם ב-yes תמורת סכום דומה.