$
פרסום ושיווק

המשביר החדש לצרכן נכנס לתחום המזון

החברה מתכוונת להתרחב גם לתחומי שירותי הטלפון, הביטוח והפיננסים, ולהקים בעוד שנתיים רשת מזון במחירים זולים

גלי ברגר 19:2603.11.09

התוכנית האסטרטגית של רמי שביט, המנכ"ל ומבעלי המשביר החדש לצרכן, כוללת גם כניסה לתחום קמעונאות המזון. בחברה שכוללת את סניפי המשביר ואת רשת ניו פארם, מתכננים להקים בעוד שנתיים רשת מזון שתהיה רשת דיסקאונט כלומר רשת במחירים זולים.

 

בימים אלה מחפשים בחברה מיקומים

לחנויות.

 

רמי שביט הציג פעמים רבות את חזון החברה לתת שירותים לצרכן בתחומים רבים ומגוונים תחת מועדון קלאב 365. כבר היום מחזיקה המשביר גם בחברת התיירות קשרי תעופה.

 

החברה מתכוונת להתרחב לתחום שירותי הטלפון, הביטוח והפיננסים. יחד עם זאת שביט מעולם לא דיבר על כניסה לתחום המזון, תחום המאופיין ברווחיות נמוכה יחסית, ובתחרות גבוהה במיוחד, שכן חסמי הכניסה נמוכים יחסית.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x