רשת השיקה את פרויקט מסלול: "לא נחצה קווים אדומים"
התוכנית תעלה לשידור ביום רביעי הבא, פחות משבוע לאחר ש"המירוץ למיליון" ירד מהאוויר. נותנת החסות קסטרו תמתג את חלונות הראווה ב-100 מחנויותיה בצבעי אדום ושחור
זכיינית ערוץ 2 השיקה היום באופן רשמי את הריאליטי החדש - "פרויקט מסלול" - שיעלה על המסך כבר ביום רביעי הבא, פחות משבוע לאחר סיום "המירוץ למיליון", גם הוא של הזכיינית. בסך הכל השקיעה רשת 2.2 מיליון דולר בתוכנית.
אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל, עלה צולע לבמה ובקונוטציה לפרשת דודו טופז אמר בחיוך: "זה לא מה שאתם חושבים, זה רק ניתוח קטן בברך". בהמשך הפרזנטציה אמר טוביהו כי גם ברשת הבינו שריאליטי מביא רייטינג. "למרות שזה מפתה, אנחנו לא חוצים קווים אדומים", הוסיף.
המהלך השיווקי שילווה את פרויקט מסלול יפעל במספר מישורים - נותנת החסות קסטרו תמתג את חלונות הראווה ב-100 החנויות שלה תחת בצבעים שחור ואדום. לחברי המועדון של קסטרו יונפקו קופונים לצפייה חינם ב- HOT V.O.D . קניון ארנה, שבעליו ג'קי בן זקו מיתג אותו כקניון אופנה הקים פורטל סלולארי בשיתוף רשת, בו משתתפות כל החנויות בקניון והגולשים יוכלו לקבל קופונים והנחות בלעדיות. קרליין יקימו עמדות איפור ממותגות, ועוד.