שירלי בוגנים תוביל את קמפיין קינלי עדין בטעמי פירות
הקמפיין יעלה בהשקעה תקציבית של 3 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R תחת הקונספט Less is More
הדוגמנית שירלי בוגנים נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של סדרת משקאות קינלי עדין בטעמי פירות, בהשקעה תקציבית של 3 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, תחת הקונספט Less is More.
בוגנים תיראה לאורך סרט הטלוויזיה כשהיא מורידה איפור ותכשיטים,
בוגנים הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים רבים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל . בימים אלו מככבת בוגנים על מסכי הטלוויזיה בארה"ב בקמפיין לרשת Macy's וכן בקמפיין למותג הבינלאומי Head&Shoulders.