$
קצרים

שירלי בוגנים תוביל את קמפיין קינלי עדין בטעמי פירות

הקמפיין יעלה בהשקעה תקציבית של 3 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R תחת הקונספט Less is More

כתב כלכליסט 14:1001.06.09

הדוגמנית שירלי בוגנים נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של סדרת משקאות קינלי עדין בטעמי פירות, בהשקעה תקציבית של 3 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, תחת הקונספט Less is More.

 

בוגנים תיראה לאורך סרט הטלוויזיה כשהיא מורידה איפור ותכשיטים,

עד שלבסוף היא נשארת ללא כל תוספים, יפה וטבעית.

  

בוגנים הובילה קמפיינים בינלאומיים למותגים רבים ביניהם ל-Bobby Brown Cosmetics, קמפיין טלוויזיה למותג הקוסמטיקה Clairol מותג האיפור הצרפתי Yves Rocher והקמפיין העולמי של Natural Sea Beauty, חטיבת מוצרי ים המלח של לוריאל . בימים אלו מככבת בוגנים על מסכי הטלוויזיה בארה"ב בקמפיין לרשת Macy's וכן בקמפיין למותג הבינלאומי Head&Shoulders.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x