אשת השיווק במאי: סמנכ"ל השיווק של מעבדות מטרנה
גלי ניר נבחרה בזכות הובלה של שלושה מהלכים שיווקיים אסטרטגים: העמקת השליטה והמובילות בקטגוריית תחליפי החלב, פיתוח מודל "נגיעות 360 מעלות" עם קהל היעד, ומעבר מחברת תחליפי חלב לחברת מזון
איגוד השיווק בחר בגלי ניר, סמנכ"ל השיווק של מעבדות מטרנה, כאשת השיווק של חודש מאי. ניר נבחרה בזכות הובלה של שלושה מהלכים שיווקיים אסטרטגים: העמקת השליטה והמובילות בקטגוריית תחליפי החלב, פיתוח מודל "נגיעות 360 מעלות" עם קהל היעד, ומעבר מחברת תחליפי חלב לחברת מזון.
עוד הוסיפו בוועדה של איגוד השיווק כי כתוצאה ממהלכים אלה, לצד חידושים ושיפורים גם בקטגוריית תחליפי החלב והדיסות, סיימה מטרנה את 2008 בגידול בנתחי שוק בכל תחומי פעילותה וביססה את מובילותה בשוק.
ניר, 35, בעלת תואר שני בהצטיינות עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת ת"א נמצאת בתפקידה במטרנה כחמש שנים.