ההכנסות מפרסום ב"אח הגדול VIP": כ-17.5 מיליון שקל
ההערכות בענף הפרסום הן כי המחיר הממוצע לנקודת רייטינג שמכרה קשת במהלך העונה עמד על כ־1,900 שקל. בפרק הגמר יגיע המחיר לנקודת רייטינג לכ־2,200 שקל בממוצע
הכנסותיה הצפויות של זכיינית ערוץ 2 קשת מפרסומות ב"אח הגדול VIP" יגיעו ל־17.5 מיליון שקל - כך עולה מבדיקת "כלכליסט". העונה שתגיע לסיומה היום נחשבת להצלחה בגלל הרייטינג הממוצע הגבוה שגרפה בחודש שבו שודרה התוכנית (31.9%).
החישוב, שכולל רק הכנסות מפרסומות, ללא
ההערכות בענף הפרסום הן כי המחיר הממוצע לנקודת רייטינג שמכרה קשת במהלך העונה עמד על כ־1,900 שקל. בפרק הגמר יגיע המחיר לנקודת רייטינג לכ־2,200 שקל בממוצע. אם הפרק ישיג את אותם נתונים של פרק הגמר הקודם, 39.1%, יעמדו הכנסות קשת מפרסומות בלבד בפרק הגמר על 4.4 מיליון שקל. הכנסות קשת מהתוכנית אינן לוקחות בחשבון את עלויות ההפקה והתשלום למשתתפים, שמקבלים שכר עבור שהייתם בבית.
כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", "ברייק הזהב" בפרק הגמר שנרכש על ידי בזק וחברת המדיה שלה מדיה־קום, יכניס לקשת כ־250 אלף שקל.
מקשת נמסר: "איננו נוהגים להתייחס להסכמים מסחריים".