$
פרסום ושיווק

מודי כידון: "הגיע הזמן לעשות סדר ביחסים בנינו לבין המפרסמים"

כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום נכנס הערב לתפקיד החדש. לדבריו, "אנו גם עדים לרגולציה בלתי הגיונית ובלתי מותאמת למציאות של ערוצי הטלוויזיה המסחרית"

מיטל זדה 20:5522.02.09

מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום נכנס הערב לתפקיד החדש וקורא: "הגיע הזמן לעשות סדר במערכות היחסים בנינו לבין המפרסמים".

 

מדובר בכהונה השלישית של כידון כיו"ר האיגוד, שתי הקדנציות הראשונות שלו היו בין השנים 1994-1990, הוא מחליף בתפקיד את יאיר גלר ששימש כיו"ר

זמני לאחר פרישתו של רמי שלמור מהתפקיד.

 

כידון מדבר על סוגיית עמלות היתר ומסביר: "כל אחד מאיתנו מחובר ללקוחתיו ומסייע להם רבות בבניית מותגיהם. אין עוררין שאנו זרוע חשובה בהצלחת לקוחותינו. אבל שבאים לדון בשכרינו אנו מיד זוכים למילות גנאי, שנשמעות בדרך כלל בחדרי חקירות".

 

עוד כתב לחברי ההנהלה: "אנו משמשים עלה התאנה של המפרסמים לקבלת הנחות מתוך עמלות היתר מחד, ומטרה להתקפות על רווחינו " הבלתי סבירים " מכל עבר. הגיע הזמן שנעבוד בשקיפות מלאה מול לקחותינו, והם בתמורה יתגמלו אותנו בהתאם".

 

מטרה נוספת שסימן כידון במטרה לעסוק בהם בקדנציה החדשה הוא הישרדותם של כלי התקשורת למינהם: "כל נפילה של גורם מדיה הינה בפגיעה בדמוקרטיה הישראלית, פגיעה בתרבות, פגיעה בערוצי הפרסום והשיווק, פגיעה בעשרות אלפי משפחות שמתפרנסות במיישרין ובעקיפין. אני רואה בנו גורם אשר תפקידו להאיר את חשיבות המדיה על כל המשמעיות הנגזרות מכך".

 

כידון לא נמנע מביקורת על הרגלטור, הרשות השנייה: "אנו גם עדים לרגולציה בלתי הגיונית ובלתי מותאמת למציאות של ערוצי הטלוויזיה המסחרית. ריגולציה שמניחה ששוק הפרסום גדול פי כמה מהשוק באמת, ומכאן היא גוזרת הנחות לא מציאותיות אשר גורמות לקריסתם של הערוצים וממיתה אסון על הענף. תפקידינו לא לשבת מן הצד, אלה לעזור להאיר ולהתוות מה הדרך הנכונה" הוסיף כידון.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x