חודש אחרי ההשקה אקספון 018 מדווחת על 1,100 לקוחות אינטרנט
החברה מסרה, כי מעל 50% מהלקוחות ביקשו שירותי אינטרנט במהירות של 1.5 מגה ביט לשנייה, כרבע ביקשו להתחבר לקצב של 2.5 מגה ביט לשנייה והשאר ביקשו קצב מהיר יותר
חברת התקשורת אקספון 018 דיווחה כי בחודש הפעילות הראשון שלה בתחום האינטרנט הצטרפו לשירותיה 1,100 לקוחות. אקספון היא חברת התקשורת הקטנה בישראל, אשר פועלת באסטרטגיה של מחיר נמוך. לפני כחודש הכריזה על כניסה רשמית לתחום שירותי הגישה לאינטרנט, וזאת לאחר 4 שנים בהן פעלה בעיקר
מאקספון נמסר כי מעל 50% מהלקוחות הפונים לחברה ביקשו שירותי אינטרנט במהירות של 1.5 מגה ביט לשניה, וכרבע ביקשו להתחבר לקצב מהיר יותר של 2.5 מגה ביט לשנייה. השאר הביקוש היה לקצבים מהירים יותר. עוד נמסר כי החברה הופתעה לגלות כי הלקוחות הפונים היו ברובם לקוחות שהיו עד כה כבולים למסלולים הכוללים התחייבות לפרקי זמן ארוכים. לקוחות אלה בחרו דווקא במסלול ללא התחייבות, למרות היותו יקר יותר.
רוני חליבה, מנכ"ל החברה ציין כי "בחרנו באסטרטגיית LOW COST מתוך הבנה כי קיימת דרישה לשיטות תמחור מתקדמות יותר. אנו מאפשרים לצרכן לבחור את שירות האינטרנט המתאים לו ולשלם רק עבורו את המחירים הזולים ביותר. שירות האינטרנט של אקספון 018 מאפשר לצרכן לקבל שירות זול וללא כל התחייבות לפרקי זמן ארוכים ומגבילים".