רשת תחדש את אתר האינטרנט לקראת "המירוץ למיליון"
ל"כלכליסט" נודע כי זכיינית ערוץ 2 מעוניינת להגדיל את החשיפה לאתר האינטרנט שלה לקראת העלייה לאוויר של סדרת הריאליטי וגם כדי לתת מענה למאקו של קשת
זכיינית ערוץ 2 רשת עתידה להעלות בתוך שבועות אחדים גרסה חדשה לאתר האינטרנט שלה בניסיון להגדיל את החשיפה אליו לקראת העלייה לאוויר של סדרת הריאליטי "המירוץ למיליון" וגם כדי לתת מענה למאקו של קשת, כך נודע ל"כלכליסט".
בימים האחרונים העלתה רשת פיילוט, הכולל רק את
לרשת יש חיסרון בולט בתחום האינטרנט. בסקר TIM האחרון בנובמבר דורג האתר של הזכיינית במקום 16 בלבד. האתר של רשת רשם חשיפה של 15.2% בנובמבר בעוד האתרים של קשת וערוץ 10 רשמו חשיפה של 28.3% ו־33.1%, בהתאמה. היעד של רשת הוא לתזמן את העלייה לאוויר של האתר החדש עם תחילת השידורים של "המירוץ למיליון". בימים אלו החלו לערוך את הפרקים הראשונים של התוכנית, אולם עדיין לא נקבע מועד מדויק לשידורה.