הענק הכתום לוקח את הזמן
אתר התוכן החדש של פרטנר מרשים מאוד, ללא ספק, אך השאלה הגדולה היא עד כמה הוא יתרום לצמיחה העתידית של החברה. התשובה, כנראה, היא לא הרבה
שוק הסלולר אמנם מתחלק שווה בשווה בין שלושת השחקנים הגדולים, אך פרטנר עדיין נתפסת בעיני רבים כזו שמובילה אותו. הענק הכתום מחזיק במותג החזק ביותר בשוק התקשורת, ביכולות פיתוח עצמאיות מרשימות, ומעל הכל בתזרים מזומנים מהגדולים בישראל. פרטנר היא גם חברת הסלולר העצמאית היחידה
סלקום ופלאפון, שהן המתחרות הישירות, העריכו כי פרטנר תשיק סל שירותים הכולל אינטרנט, טלפון קווי וסלולר. לכן הן מיהרו להשיק ביום שני סל שירותים משלהן. היום גילתה פרטנר כי מהלך החסימה של מתחריה היה מיותר: היא בחרה להשיק רק את אתר התוכן החדש, ולשמור לפי שעה את הקלפים בתחום התקשורת צמודים לחזה. סלקום ופלאפון יכולות לנשום לרווחה - לפחות לעוד כמה שבועות.
אין ספק שאתר התוכן של פרטנר הוא פעילות שרק חברה בסדר הגודל שלה מסוגלת להרים. מעבר להיקף ההשקעה, רק חברה דומיננטית וחזקה כמו פרטנר יכולה לשכנע את האולפנים הגדולים בארה"ב לסמוך עליה ולהפקיד בידיה את הזכויות למכירת התוכן שלהם באינטרנט.
האתר מרשים מאוד, ללא ספק, אך השאלה הגדולה היא עד כמה הוא יתרום לצמיחה העתידית של החברה. התשובה, כנראה, היא לא הרבה: פרטנר היא לא חברה של נישות, אלא פונה לקהל רחב ככל האפשר, אבל Orange Time פונה לקהל מצומצם יחסית של אנשים שמוכנים לשלם עבור תוכן ולצפות בו באמצעות המחשב האישי. כל עוד קיימים תחליפים נוחים יותר (HOT ו־yes) או זולים יותר (הורדות פיראטיות), Orange Time יישאר בגדר נישה. עד שפרטנר לא תציע שירות תוכן תחרותי ל־HOT ו־yes, היא תמשיך להשתמש בתוכן שלה למטרה אחת בלבד: לייצר עוד ועוד הכנסות בתחום הליבה שלה, שהוא תחום הסלולר.