שרגא מור מועמד לתפקיד מנכ"ל nana10
מור ניהל עד לא מכבר את אתר MSN ישראל, ולפני כן היה מנהל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון
שרגא מור הוא אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל אתר nana10. מור ניהל עד לא מכבר את אתר MSN ישראל. לפני כן היה מנהל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון.
ההערכות הן כי מינוי המנכ"ל החדש ייעשה על ידי נטוויז'ן. זאת, לאחר שמינוי המנכ"ל היוצא, זאב חספר, נעשה בעבר על ידי ערוץ
nana10 היא מיזם משותף של ערוץ 10 ונטוויז'ן, כאשר הבעלות עליו מתחלקת שווה בניהם.
באמצע יולי 2008 השיקה nana10 אתר חדש, שהיה גולת הכותרת של העשייה של חספר. באתר החדש הושקע כסף רב, אשר כלל תשלום של כ-300 אלף דולר למעצב האתרים הנודע נוויל ברוידי. מלבד זאת השקיע nana10 בקמפיין פרסומי אשר כלל מודעות בעיתונים ושלטי חוצות. המטרה הייתה לחזק את נענע 10 ולשלבו בין שלושת אתרי התוכן המקומיים המובילים.
על פי סקר TIM הצליח נענע 10 להגדיל את החשיפה אליו ביולי, כפי הנראה בשל קמפיין הפרסום. בחודש זה הגיעה החשיפה אליו לשיא של 35.4%. עם זאת, לאחר תום הקמפיין החלה חשיפת האתר להידרדר, כך שבאוקטובר האחרון היא ירדה ל-29.9% בלבד.
אתר nana10 המשיך גם לצרוך מזומנים מבעלי הבית שלו. לאתר תזרים מזומנים שלילי, וההערכות הן כי בשנת 2008 ירשום הפסד של עד 15 מיליון שקל. ערוץ 10 ונטוויז'ן התאכזבו מהעבודה כי הם נאלצים להמשיך ולתמוך כספית באתר. לאחר השקת האתר החדש פוטרו כ-20 עובדים בנענע 10, ובספטמבר פרשה סמנכ"לית הפיתוח של האתר, רותי רודנר.
מנטוויז'ן נמסר כי "ישנו שיתוף פעולה מלא ופורה בין 013 נטוויז'ן לערוץ 10 וכל ההחלטות לגבי נענע 10 מתקבלות באופן משותף ובהסכמה מלאה. טרם התקבלה החלטה בנושא מנכ"ל חדש לנענע 10. עם קבלת ההחלטה תצא על כך הודעה רשמית".