$
מדיה

בזק מגדילה נוכחות בתוכן: משיקה אתר משחקים על פי דרישה

לקוחות החברה יוכלו להוריד משחקים למחשבם תמורת 20 שקלים בחודש. יגאל ברקת, מנהל אגף שיווק פרטי: "שוק המשחקים מניע את תעשיית המחשבים כולה, והוא מזמן לא נחלתם הבלעדית של ילדים או משוגעים לדבר"

אמיר טייג 15:4616.11.08

חברת בזק השיקה רשמית את אתר המשחקים על פי דרישה הגדול בישראל. האתר כולל מעל 200 משחקי מחשב מתקדמים, בניהם משחקים פופולאריים, שנמכרו עד כה רק בחנויות תמורת מאות שקלים. תמורת 20 שקלים בחודש, לקוחות החברה יוכלו להוריד משחקים למחשבם ללא הגבלה. השימוש במשחקים יתאפשר כל עוד

הלקוח הוא מנוי של השירות. בשלב הנוכחי, בזק תציע שירות זה רק ללקוחותיה, כלומר ללקוחות אשר רוכשים ממנה טלפון או חיבור לאינטרנט. החיוב עבור השירות יעשה באמצעות החשבון החודשי של בזק.

 

לפני מספר חודשים הושק האתר בהשקה רכה, ללא פרסום. במהלך חודשים אלו הצטרפו לשירות מעל 10 אלפים מנויים משלמים. בכוונת החברה להגיע לעשרות אלפי מנויים משלמים, בדומה לאתרי משחקים מתחרים. בבזק מציינים כי bgames שלה כולל את מבחר הכותרים הגדול ביותר בישראל, וזאת לאחר שהחברה הגיע להסכמי הפצה עם מפתחות המשחקים הגדולות בעולם. בבזק מקווים כי תוך זמן קצר יוכלו להוסיף להיצע המשחקים שלהם גם המשחקים של מיקרוסופט.

 

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק ציין כי האתר החדש הוא פורטל המשחקים הראשון מסוגו בישראל היוצר אלטרנטיבה של ממש לרכישת משחקי מחשב תוך חיסכון של אלפי שקלים ללקוח. יגאל ברקת, מנהל אגף שיווק פרטי הוסיף כי "שוק המשחקים מניע את תעשיית המחשבים כולה, והוא מזמן לא נחלתם הבלעדית של ילדים או משוגעים לדבר". גוראון הוסיף כי החברה מייעדת את פורטל bgames ללקוחות מהשורה המרכזית, כלומר כאלו שאינם נחשבים גיימרים מכורים.

 

בבזק מבהירים כי הכניסה לתחום אינה נוגדת את האסטרטגיה של החברה להתמקד בתשתיות ושירותים ולא לפעול בתחום בתוכן. הם מדגישים כי בחרו להיכנס לתחום המשחקים לאחר שגילו בו פוטינציאל שאינו ממומש בישראל. גוראון הוסיף כי מהלך זה עולה בקנה אחד עם ההשקעה שמבצעת החברה ברשת סיבים חדשה, אשר צפויה בשנתיים הקרובות לחבר את מרבית משקי הבית בישראל לקצב אינטרנט של כ-50 מגה-ביט לשנייה. הכניסה לעולם המשחקים נעשית כדי לעודד את הצרכנים לעשות שימוש כבד יותר ברשת האינטרנט.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x