7UP ברוח הטרנד הבריאותי
טמפו ממתגת בימים אלו מחדש את משקה 7UP בהשקעה של חצי מיליון שקל
חברת טמפו ממתגת בימים אלו מחדש את משקה 7UP ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, לפי טרנד המוצרים הבריאים של חברת פפסיקו. ההשקעה בהשקת 7UP החדש מוערכת בחצי מיליון שקל וכוללת את עדכון אריזות המשקאות.
יואש בן אליעזר, סמנכ"ל השיווק של טמפו, מציין כי "המהלך, התואם את המגמות הבריאותיות העולמיות, ממשיך את הקו בו החלה החברה לפני כשנה עם פפסי מקס. 7UP ללא חומר משמר וללא צבעי מאכל פותח במשך כחצי שנה במטרה לשמור על הטעם האופייני של 7UP שהינו מרכיב מרכזי באהדת הצרכנים למוצר"