Hp בעקבות אפל? תפתח מתחמי חוויה ברשתות הקמעונאיות
לקוחות החברה יוכלו להתנסות ולגעת בכל מוצר. מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי: "עד סוף השנה צפויים להיפתח עשרה סניפים נוספים וב-2009 בכוונתנו להגביר את הקצב"
Hp ישראל רוצה לחזק את אחיזתה ברשתות הקמעונאיות בישראל. הודיעה כי תקים מתחמים חווייתיים בתוך סניפי רשתות באג, ביג בוקס ואופיס דיפו. כיום ישנם עשרה מתחמים שלדברי קובי אלבז, מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי, מדובר בפינות בנות 25 מ"ר בהן איים שמציגים את המוצרים, לרבות מהדורות מוגבלות
הפעילות הזו, שאמורה לתמוך במותג ובמיצוב שלו באה לאחר שחברת idigital המשווקת את אפל בישראל הקימה כמה מתחמים בתוך הרשתות. שיתוף הפעולה הבולט ביותר הוא עם אופיס דיפו. כבר היום יש פינות מכירה של אפל ב-25 סניפים, עובדי אופיס דיפו הוכשרו בידי אנשי idigital ובמהלך נובמבר אמורות להיפתח חנויות בתוך חנויות. אלבז מכחיש כי מדובר במהלך תגובה לאפל ואומר כי " התחלנו עם המהלך ללא קשר לחברות אחרות ואנחנו רק מברכים על כמה שיותר חברות יקדמו את חוויית קניית המחשבים בישראל".