$
מדיה

התוכן השיווקי המוצלח בספטמבר: המותג מי עדן ב"אח הגדול"

כך עולה מנתוני מדד BCE של חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש". במקום השני: המותג אפיכל בתוכנית הבישול "סודות מתוקים"

כתב כלכליסט 17:2222.10.08

פעילות התוכן השיווקי של מי עדן בריאליטי "האח הגדול" היא הפעילות האפקטיבית ביותר בספטמבר, כך עולה מנתוני מדד BCE – Branded Content Evaluation של חברת Effect-TV מקבוצת "מחקרי הגל החדש".

 

הציון הגבוה נובע מפעילות תוכן שיווקי מורכבת המחברת בין תכנית הריאליטי למותג

על בסיס הרעיון של הענקת האפשרות לאחד מהצופים בבית להיכנס לתוך הבית של האח הגדול כמתמודד נוסף במהלך העונה כחלק ממבצע תלוי קנייה.

 

הקונספט של הפעילות מתוקשר במגוון דרכים החל משיקופית פרס שמופיעה פעמים רבות במהלך התכנית, דרך החסויות האינטגרטיביות של המותג וכלה בהצגת הפעילות מדי תכנית ע"י המנחים. המודעות לפעילות שנוצרת על מסך הטלוויזיה נמשכת במעורבות של הגולשים באתר אינטרנט ייעודי בתוך אתר קשת אליו מופנים הצופים להזנת המספרים המופיעים על בקבוקי השתיה שרכשו ומענה על שאלון קצר בנושאים הקשורים לתכנית.

 

במקום השני מדורגת פעילות המותג אפיכל בתוכנית "סודות מתוקים עם קרין גורן" ברשת. אפיכל הוא מותג מטריה למגוון מוצרים בתחום האפייה והקינוחים ובמהלך התוכנית ניתן לראות את המגישה עושה שימושים רבים במגוון המוצרים לצורכי הבישול והאפייה שלה. האינטגרציה של המותג לתוכנית הבישול גבוהה והנוכחות שלו על המסך מתבצעת בצורה טבעית וקולחת כאשר הוא מהווה חלק אינטגרלי מהמתכונים בהם משתמשת הפרזנטורית. בתהליך הבישול והאפייה מוצגות התועלות של השימוש במוצרים והפעילות מקבלת חיזוק בבאנר הפרס המעניק לצופים בבית ששולחים את המתכונים הזוכים, פרסים מעולם התוכן של אפיכל

 

במקום השלישי נמצאת הפעילות של בזק בתוכנית "האח הגדול". הפעילות כוללת מספר מרכיבים שיוצרים חיבור חזק בין מתן פרס של מיליון שקל למתמודד שיזכה בתוכנית. הפעילות המוצגת באמצעות פינות מסחריות רבות לאורך התוכנית הכוללות למשל פעילות של פינת "האח הקטן" שבה הגולשים מהבית יכולים להעלות סרטון שבו הם מביעים את דעתם על מה שקורה בתוכנית באמצעות אתר האינטרנט של קשת. מרכיב נוסף של הפעילות הוא פינת ההדחה שבה מוצגות למודח השבועי מהבית שתי התרחשויות שונות מהתקופה שבה הוא שהה בבית, באמצעות האינטרנט המהיר של בזק, כאשר רק אחת מהן נכונה והוא נדרש לבחור מי מהן.

 

חברת Effect-TV מספקת מדדים איכותיים וכמותיים לבקרה וניתוח של הצלחת מהלכי תוכן שיווקי והחזר ההשקעה, המבוססים על מודל מחקרי ייחודי שפיתחה. החברה מתמחה בניתוח מהלכי התוכן השיווקי בתוכניות הטלוויזיה ומעניקה שירותי בקרה, וניתוח אפקטיביות של תוכן שיווקי למפרסמים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x