$
מדיה

שלושה שבועות לאחר ייקור המחירים משיקה פרטנר חבילות תעריפים חדשות

החבילות ימכרו במחיר קבוע וידוע מראש, במטרה לאפשר ללקוח שליטה טובה יותר על ההוצאה החודשית. עד כה שילם הלקוח עבור כל מוצר סלולרי בנפרד

אמיר טייג 13:0022.10.08

שלושה שבועות לאחר שייקרה מחירים, תשיק מחר (ה') חברת הסלולר פרטנר מסלולי תעריפים חדשים אשר כוללים חבילת דקות שיחה חודשיות, חבילת SMS, חבילת גלישה ומכשיר הסלולר. החבילות ימכרו במחיר קבוע וידוע מראש, במטרה לאפשר ללקוח שליטה טובה יותר על ההוצאה החודשית. עד כה שילם הלקוח

עבור כל מוצר סלולרי בנפרד. מעתה יוכל לרכוש חבילה אחת אשר כוללת ארבעה מוצרים שונים במחיר ידוע מראש. החבילות הן בהתחייבות ל-18 חודש, בהתאם לדרישת משרד התקשורת.

 

לפני שלושה שבועות הודיעה פרטנר במפתיע כי תייקר את תעריפיה ב-6% החל מנובמבר. ייקור התעריפים ישפיע על מרבית הלקוחות, גם אלו אשר נמצאים במסגרת תקופת ההתחייבות.

 

פרטנר תציע 9 חבילות שונות, אשר מתאימות לכאורה למספר דפוסי שימוש. החבילה הזולה ביותר כוללת 100 דקות שיחה בחודש, 50 הודעות SMS, חבילת גלישה בסיסית בדור השלישי ומכשיר בסיסי. עלות חבילה זו תעמוד על 109 שקלים לחודש. בצידה השני של הסקלה תציע החברה חבילה בעלות חודשית של 799 שקלים. החבילה היקרה תכלול 1,200 דקות חודשיות, 600 הודעות SMS, חבילת גלישה ומכשיר. כמו כן תציע החברה שתי חבילות המיועדות למשפחה ושתי חבילות ללקוחות אשר מרבים לשלוח הודעות SMS. לקוח שירצה לרכוש מכשיר יקר יותר, יוכל לעשות זאת תמורת תשלום חד פעמי של 200 עד 1,000 שקל. עבור חריגה מהחבילה ישלם הלקוח 69 אג' עבור דקת שיחה לכל הרשתות ו-52 אגורות עבור הודעת SMS.

 

ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר מציין כי "אנו ערים לכך, ובמיוחד בימים אלו, כי צרכנים מעוניינים לשכלל מראש את ההוצאות החודשיות שלהם, בכדי לשלוט בצורה מרבית בחשבון החודשי. שיטת התמחור החדשה כוללת את כל מרכיבי החשבונית לרבות מכשיר הנייד ובכך עונה על צורך זה בצורה אופטימאלית".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x