$
קצרים

קסטרו מעלה קמפיין חורף בהשקעה של 5.5 מיליון שקל

במרכז הקמפיין הטלוויזיוני, מצולמים הפרזנטורים גל גדות ויונתן ווגמן בלופט מינימליסטי וקפוא. הרשת תעלה גם קמפיין באינטרנט המציג את פריטי הקולקציה במסגרת סרטון וידאו אינטראקטיבי

כתב "כלכליסט" 11:2517.09.08

רשת האופנה קסטרו משיקה את קמפיין החורף בכיכובם של הפרזנטורים גל גדות ויונתן ווגמן, בהשקעה של 5.5 מיליון שקל.

 

במרכז הקמפיין הטלוויזיוני, מצולם הזוג גל ויונתן בלופט מינימליסטי וקפוא, בו כל הרהיטים המעוצבים עשויים ומכוסים קרח. בני הזוג העומדים להיפרד, מבינים ברגע

האחרון כי עליהם ללכת אחר התשוקה האמיתית שלהם, וברגע השיא המסעיר כל הריהוט והמבנה הקפואים הסובבים אותם נמסים והופכים למים.

 

במסגרת הקמפיין תעלה החברה גם קמפיין באינטרנט המציג לראשונה את פריטי הקולקציה במסגרת סרטון וידאו אינטראקטיבי, המבוסס על המתרחש מאחורי הקלעים של צילומי סרט הקמפיין.

 

הקמפיין ילווה בפסקול השיר "RUN" של להקת Snow patrol ויעלה באמצעות ראובני-פרידן וחברת האינטראקטיב נקסט-אין.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x