$
מדיה

בלעדי: פרטנר מקימה מערך טכנאים לקראת כניסתה לשוק הטלוויזיה

התחרות עם הכבלים והלוויין עולה שלב: חברת הסלולר תיכנס לתחרות ישירה עם בזק, HOT ו־yes; מתכננת להעסיק 100 טכנאים שיחברו 130 אלף לקוחות בשנה

אמיר טייג 07:0515.09.08

פרטנר החלה בהקמת מערך של 100-80 טכנאים שיתקינו ציוד תקשורת בבתי הלקוחות במסגרת תוכניתה להיכנס לשוק הטלוויזיה, כך נודע ל"כלכליסט". פרטנר תהיה חברת הסלולר הראשונה, וכנראה היחידה, שתפעיל מערך כזה. החברה מתכוונת כנראה להתחרות ישירות בבזק, ב-HOT וב-yes.

 

המערך יאפשר

לפרטנר לספק שירותי תקשורת בתוך בית הלקוח, הכוללים שירותי טלפון (VOB), גישה לאינטרנט (ISP) וטלוויזיה רב-ערוצית. מערך טכנאים בסדר גודל זה יהיה מסוגל לחבר לשירותי התוכן של פרטנר, בראשות המנכ"ל דוד אבנר, 500–400 לקוחות מדי יום, או כ-130 אלף לקוחות בשנה. מדובר בקצב חיבור גבוה ביחס לגודלו המצומצם של השוק המקומי. כך תוכל החברה להשיק את השירות באופן מסחרי ולא להתחיל בשירות פיילוט בפריסה מוגבלת.

 

במקביל נודע כי פרטנר ביצעה הזמנה ראשונית של כמה עשרות אלפי ממירי טלוויזיה, שיאפשרו לה לספק שירותי טלוויזיה על פי דרישה (VOD) באמצעות רשת האינטרנט. פרטנר ממשיכה במאמצים לרכוש תוכן טלוויזיוני.

 

עוד נודע ל"כלכליסט" כי בשבועות האחרונים פנו כמה גופי שידור למשרד התקשורת כדי לקבל הבהרות באשר לשיטת ההסדרה שהוא מתכוון להטיל על פעילות הטלוויזיה של החברה. עד כה לא פנתה פרטנר למשרד כדי להבהיר את כוונותיה האסטרטגיות ולבחון אם תידרש לקבל רישיון שידורים.

 

לפי ההערכות, החברה מנסה לשמור על חשאיות מקסימלית לקראת חשיפת תוכניותיה בתחום התוכן בשבוע הבא. מסתמן כי פרטנר תכריז על השקת אתר במודל של אייטיונז, שבמסגרתו תמכור מוזיקה ותוכן טלוויזיוני.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x