המותג רמדיה נמחק משוק תחליפי החלב
דנשר, מפיצת המותג בישראל, מפסיקה לייבא את תחליפי החלב מאנגליה, עקב המכירות הדלות ונתח השוק הזעום
מותג תחליפי החלב לתינוקות, רמדיה, יורד סופית מהמדפים - כחמש שנים לאחר מותם של כמה תינוקות שאכלו את הפורמולה הצמחית.
דנשר, מפיצת המותג בישראל, מפסיקה לייבא את תחליפי החלב מאנגליה, עקב המכירות הדלות ונתח השוק הזעום. עם זאת, הדייסות של רמדיה, המיוצרות בישראל, ימשיכו
רון ברק, הבעלים של חברת דנשר, אישר את המידע ואמר: "כבר לפני שלושה חודשים הפסקנו את שיווק תחליפי החלב לרשתות המזון ולפארמים של רמדיה, בשל סיבות מסחריות". הוא הוסיף כי "מלכתחילה לתחליפי החלב של רמדיה נתנו שירותי הפצה בלבד. כעת אנחנו מפסיקים לייבא את המוצר".
דנשר רכשה את המותג רמדיה מידי יובל לוי, בעל חברת נוקי, בשנת 2007 - כשנה לאחר שלוי רכש את המותג רמדיה והשיק אותו מחדש תחת השם "רמדיה החדשה". במסגרת העסקה מכר לוי לדנשר את המותגים רמדיה, נוקי ופלייטקס.
שוק תחליפי החלב מגלגל מעל 400 מיליון שקל בשנה. שוק הדייסות קטן יחסית, ומוערך ב-40 מיליון שקל בלבד.