החל מהיום: זמן אוויר תמורת צפייה בפרסומות בפורטל של סלקום
לקוחות החברה הסלולרית יוכלו לצבור עד 45 דקות זמן אוויר מדי חודש, לאחר שיוכיחו כי צפו בפרסומת. בסלקום מעריכים כי מחזור ההכנסות יגיע בשנה הראשונה ל-15 מיליון שקל
12:2814.09.08
מודל הפרסום הסלולרי של סלקום יוצא לדרך: החל מהיום תאפשר סלקום ללקוחותיה לקבל זמן אוויר חינם תמורת צפייה בפרסומות בפורטל שלה.
השיווק של סלקום, הפלטפורמה הפרסומית החדשה פונה אל קהל יעד צעיר, בגילאים 21-30. "מהמחקרים שערכנו אנו רואים כי לציבור היום פוחתת הסבלנות למסרים הפרסומיים שהם סופגים, היכולת לקבל תשלום או פיצוי מגדילה את משך הזמן שכל לקוח מעביר מול המסר הפרסומי. התמורה לצרכן היא גבוהה - אם עד עכשיו הוא ראה פרסומות ללא תמורה מעכשיו התמורה היא משמעותית ומובילה לחסכון בחשבון הסלקום החודשי".
לקוחות החברה הסלולרית יוכלו לצבור עד 45 דקות זמן אוויר מדי חודש, לאחר שיוכיחו כי צפו בפרסומות.
לדברי עדי כהן, סמנכ"ל
עוד הוסיף כהן כי המנגנון שפותח יאפשר פילוח של הלקוחות, לפי שאלון דמוגרפי שימלא הגולש. המנגנון העסקי על פיו תפעל סלקום הוא כזה שהמפרסם ישלם 1.7 שקל עבור כל צפייה מוכחת של לקוח בפרסומת. עוד מעריכים בסלקום כי מחזור ההכנסות יגיע בשנה הראשונה ל-15 מיליון שקל.
המהלך החדש ילווה בקמפיין פרסום, בהיקף מוערך של 7 מיליון שקל, באמצעות גיתם BBDO.