$
מדיה

yes מייקרת את חבילת הבסיס ב-3% ל-199 שקלים

זאת החל מחודש אוקטובר. בחברה ציינו כי הדבר ישפיע רק על 11% מהלקוחות, כלומר על 60 אלף לקוחות אשר אינם משויכים לאחד המבצעים השונים

אמיר טייג 17:4010.09.08

חברת הלוויין yes הודיעה היום (ד') כי תייקר את מחיר חבילת הבסיס ב-2.9%. החברה הודיעה כי החל מתחילת אוקטובר יעמוד מחיר חבילת הבסיס על 199 שקלים, וזאת לעומת 194 שקלים כיום. בחברה ציינו כי הדבר ישפיע רק על 11% מהלקוחות, כלומר על 60 אלף לקוחות אשר אינם משויכים לאחד המבצעים

השונים. במקביל הודיעה החברה, כי תעדכן גם את מחירי חבילות הערוצים השונות, כלומר בידור, גברים, ספורט, צעירים, מוסיקה, שפות ומיוזיק סלקט.

 

בחברה מסבירים, כי מדובר בייקור תעריפי חבילת הבסיס הראשון מזה שלוש שנים, כלומר מאז נובמבר 2005. ב-yes מסבירים כי הסיבה להחלטתם לייקר את התעריפים נובעת מעליית המדד. במהלך שלוש השנים מאז, עלה המדד ב-7.45%. עוד נמסר מהחברה, כי "עשינו את כל המאמצים במשך שלוש שנים לא להעלות את מחיר חבילת הבסיס, אך עליית המדד החדה מאלצת אותנו לעדכון המחירים הנוכחי אשר יחול על 11% מכלל לקוחות yes".

 

אומנם מדד המחירים לצרכן עלה בתקופה האמורה, אך לא כל התשומות של yes התייקרו בשל כך. כ-20% מהוצאות של yes הם הוצאות הצמודות לדולר. עיקר הוצאות אלו הן רכש תוכן טלוויזיוני בחו"ל. מאז נובמבר 2005 התחזק השקל מול הדולר בשיעור של 22%, כך שההוצאות השקליות בגין רכש תוכן הוזלו באחוזים רבים. הדבר אף נתן ביטוי בדו"חות הכספיים של החברה. ברבעון השני של 2008 רשמה yes שיא ברווח התפעולי כאשר זה עמד על 103 מיליון שקל.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x