$
מדיה

מותגים שהכניסו מתחרים לבית "האח הגדול" הושחרו באתר קשת

רגולציה באינטרנט? רק עין חדה במיוחד תוכל לזהות משחת שיניים של חברת קולגייט שהביא אחד המתמודדים לתוכנית

תמר וילרפורט 10:0504.09.08

זכיינית ערוץ 2 קשת גאה בנתוני הרייטינג המרשימים ובמספר הגולשים שנכנסים לצפות בתוכנית "האח הגדול" באינטרנט, בשבוע הראשון לשידור התוכנית. הצופים, מצדם, נתקלים בכללי רגולציה נוקשים גם במהדורה האינטרנטית, שלכאורה אינה אמורה להיות כפופה לכללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.

 

מותגים

שונים שהכניסו המתחרים לבית האח הגדול במסגרת רשימות הציוד שקיבלו מראש הושחרו, כך שרק עין חדה במיוחד תוכל לזהות למשל משחת שיניים של חברת קולגייט שהביא איתו אחד המתמודדים לתוכנית.

 

האם הסיבה לכך היא מניעת פרסום שהחברה לא שילמה עבורו?

 

בקשת מכחישים: "על המסך אין שום לוגו, גם לא של נותני החסות. חסויות ופרסים מופיעים כבאנרים בלבד. התוכנית מצולמת במקביל לאינטרנט, לערוץ 2, לביפ ול־HOT, ולכן על כל השידורים חלים אותם כללים - כללי הרשות השנייה".

 

עם זאת לתוכנית עצמה יש מספר נותני חסות רשמיים. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט" אחת מנותנות החסות העיקריות של התוכנית היא חברת מי עדן, שתאפשר לאחד מצרכניה לקחת חלק פעיל בתוכנית.

 

מי עדן השקיעה בחסות לתוכנית כשני מיליון שקל.

 

פורמט האח הגדול שנרכש על ידי קשת, שודר עד כה ב־70 מדינות בעולם.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x