רשת מוצרי היד השניה וליו וילג' גייסה 401 מיליון דולר בהנפקה מוצלחת בוול סטריט
רשת מוצרי היד השניה וליו וילג' גייסה 401 מיליון דולר בהנפקה מוצלחת בוול סטריט
רשת Savers Value Village, הגדולה מסוגה בארה"ב, מפעילה 317 חנויות המוכרות פריטים מוזלים במחיר ממוצע של פחות מ-5 דולר - לאחר שאספה את הפריטים מארגונים פילנתרופיים וחידשה אותם; ההנפקה בוצעה במחיר של 18 דולר למניה, מעל התמחור בתשקיף שעמד לע 17-15 דולר
קמעונאית מוצרי היד שניה המוזלים סייברס וליו וילג' (Savers Value Village) השלימה את ההנפקה במחיר של 18 דולר למניה, גבוה מטווח התמחור בתשקיף שעמד על 17-15 דולר.
לנוכח הביקושים הגבוהים, הרשת הגדולה מסוגה בארה"ב מכרה בהנפקה 22.3 מיליון מניות, מעל התוכנית המקורית שעמדה על 18.75 מיליון מניות, וגייסה מהמשקיעים 401 מיליון דולר.
המניה תחל להיסחר הערב בבורסה של ניו יורק (NYSE) תחת הסימול SVV. מכלל המניות שהונפקו, 16% היו בהצעת מכר של בעלי מניות קיימים – את ההנפקה הובילו בין היתר ג'יי. פי מורגן, ג'פריז, גולדמן זאקס ו-UBS
הרשת של וליו וילג' כוללת 317 חנויות יד שניה גדולות ברחבי ארה"ב ובקנדה (רובן תחת המותג Value Village), והיא פועלת במתכונת ייחודית.
החברה רוכשת את המוצרים מחנויות יד שנייה ללא מטרת רווח ומארגונים פילנתרופיים במחירים נמוכים במיוחד. לאחר האיסוף היא מחדשת את המוצרים, ובחלק מהמקרים מעבירה אותם תהליך של מחזור מלא.
בשלב הבא המוצרים מועברים לחנויות הרשת המוזלות – במגוון רחב הכולל ביגוד, הנעלה, ספרים, מוצרים לבית ומוצרי צריכה נוספים - ונמכרים במחיר ממוצע נמוך של פחות מ-5 דולר לפריט.