סגור

טראקנט מתקדמת עם פולקסווגן: הסכם כוונות להכללת מיליון משאיות באירופה לרשת

המערכת של טראקנט מאפשרת לנהגי המשאיות לשלב משלוחים נוספים בדרך שלאחר השלמת המסירה הראשונה - לפי ההסכמות תספק החברה אתרי חנייה למנוחה לנהגי המשאיות, כנדרש מהרגולציה באירופה; החברה נתבקשה להציע לפולקסווגן פתרון להרחבת השירות גם לרכבות

התקדמות בהסכם של טראקנט עם פולקסווגן. החברה המפתחת מערכת לניהול מתקדם של משלוחים חתמה על הסכם כוונות עם חברה בת של פולקסווגן בשם לוגפיי (LogPay) שלפיו תוכל להציע שירותי התאמת מטענים לצי של כמיליון משאיות המשמשים את לקוחות לוגפיי. זאת בנוסף ל"לשידוך" שירותי חנייה לנהגי המשאיות.

במסגרת ההסכם שנחתם בין הצדדים, מעוניינת חברת LogPay לקדם אינטגרציה בין פלטפורמת טראקנט למערכות של LogPay על מנת להציע לציי המשאיות של לקוחותיה שירותי התאמת מטענים, וכן לאפשר ללקוחות טראקנט לשכור חניות מחברת LogPay.
בנוסף נתבשרו בטראקנט על תוכנית של פולקסוואגן, שביקשה לבחון הכללת מקומות מטען פנויים ברכבות משא באירופה עד לקיץ הקרוב. הפיתוח, ככל שיתקדם מעבר לרעיון תאורטי, עשוי להרחיב את יכולות התאמת המטענים של טראקנט, ולהוסיף את הוספת המשלוחים מהמשאיות לרכבות באירופה ברשת המנוהלת של טראקנט. דירקטוריון LogPay הגדיר כיעד להשלים את גיבוש הפתרון לרכבות (כולל POC) עד לקיץ 2022.
המערכת שפיתחה טראקנט מאפשרת לנצל את "הזמן המת" שבו נוסעות משאיות ריקות, לאחר שביצעו את המשלוח. המערכת מציעה לנהגי המשאיות להוסיף עוד משלוחים "על הדרך", ועל כל שידוך מקבלת טראקנט עמלה. ההתקדמות עם פולקסוואגן מיועדת להציע לנהגי המשאיות אפשרות לחניון למנוחה, שאליו חייב כל נהג באירופה להיכנס לאחר שסיים משמרת בת 8 שעות. ומעבר לך בחינת אפשרות לשימוש ברכבות להמשך המשלוח מהמשאית.
אף שבשלב זה מדובר בהסכם כוונות, בשוק ההון מעודדים מהכיוון שאליו צועדת החברה. לפולקסוואגן יש רשת של כמיליון משאיות, שלפי הערכות כ-27% מהן יכולות להסתייע בשירותי השידוך של טראקנט מדי יום. מדובר בפוטנציאל משמעותי לחברה, שעדיין לא ניתן לכמת אותו מספרית בצורה מדויקת להיקף הכנסות.
חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה מסר כי מדובר בהסכם משמעותי. לדבריו, הטכנולוגיה של טראקנט מסוגלת "לדבר עם מנעד רחב של משאיות ומערכות ניהול ציי רכב, כמו גם עם דרישות מטען, ולהבין מכל צד, את דרישותיו במטרה לייצר התאמות חכמות בין משאית למטען, בכפוף לדרישות רגולטוריות הנדרשות בכל מדינה, ובכך למזער את הנסיעות הריקות, העומדות על פי הסטטיסטיקה העולמית על כ-30% מכלל הובלות המטענים".
1 צפייה בגלריה
חנן פרידמן מייסד נשיא Trucknet Enterprise קלינטק
חנן פרידמן מייסד נשיא Trucknet Enterprise קלינטק
חנן פרידמן מנכ"ל ומייסד טראקנט