חברת מוצרי הטיפוח לשיער של אדוונט שווה כמעט 16 מיליארד דולר
חברת מוצרי הטיפוח לשיער של אדוונט שווה כמעט 16 מיליארד דולר
אולפלקס הולדינגס, המייצרת שמפו, קונדישינר, מסכות וקרמים, זינקה אמש ב-16% ביום המסחר הראשון שלה בנאסד"ק; "הנראות שאנו מקבלים בזכות ההנפקה תסייע לנו בבניית המותג"
מניית חברת אולפלקס הולדינגס (Olaplex Holdings) המייצרת מוצרים לטיפוח השיער, זינקה אמש ב-16% ביום המסחר הראשון שלה בנאסד"ק לאחר ההנפקה. שווי השוק של החברה עמד אמש לאחר נעילת המסחר על 15.8 מיליארד דולר. כעת מאבדת המניה 2.7% במסחר המוקדם.
מניית אולפלקס, שבבעלות חברת הפרייבט אקוויטי אדוונט אינטרנשיונל (Advent International), ננעלה במחיר של 24.5 דולר זאת בעוד שבהנפקה הציבורית הראשונה (IPO) המחיר עמד על 21 דולר למניה. "הנראות שאנחנו מקבלים בזכות ההנפקה תסייע בבניית המותג והמודעות למותג...עם לקוחות הקצה", אמרה ג'יואי וונג מנכ"לית ונשיאת החברה.
המוצרים של אולפלקס, הכוללים שמפו, קונדישינר, מסכות וקרמים, משמשים לטיפול בשיער פגום ועולים 28 דולר ליחידה. "ההנפקה תסייע לנו לגייס ולשמור על עובדים טובים", הוסיפה וונג.
החברה נוסדה ב-2014 בקליפורניה ומוכרת את המוצרים שלה ביותר מ-100 מדינות. הלקוחות הגדולים ביותר שלה כוללים את רשת הקוסמטיקה ספורה שבבעלות LVMH ומפיצות מוצרי הקוסמטיקה SalonCentric וסאלי ביוטי הולדינגס.
חלק מבעלי המניות הקיימים של אולפלקס מכרו 73.7 מיליון מניות בהנפקה, שבה גויסו 1.55 מיליארד דולר. ההנפקה תומחרה בסופו של דבר מעל לטווח המחירים המקורי של 17-19 דולר למניה. החברה עצמה לא מכרה מניות בהנפקה ולכן לא תיהנה מהרווחים.
אדוונט רכשה את אולפלקס ב-2019 ומחזיקה ב-79.6% מזכויות ההצבעה בחברה.