פייבר עקפה התחזיות לרבעון, והעלתה צפי ההכנסות ל-2024
פייבר עקפה התחזיות לרבעון, והעלתה צפי ההכנסות ל-2024
הכנסות החברה, שמפעילה פלטפורמה אינטרנטית לחיבור בין פרילנסרים ללקוחות, עלו ב-6.3% ל-93.5 מיליון דולר - והיא עברה לרווח נקי של 788 אלף דולר
פייבר (Fiverr) מדווחת על עלייה בהכנסות ומעבר מהפסד לרווח. לפי הדו"ח שפרסמה היום החברה, ברבעון הראשון של 2024 עמדו הכנסותיה על 93.52 מיליון דולר, עלייה של 6.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. האנליסטים צפו הכנסות של 92.46 מיליון דולר.
ההפסד התפעולי של פייבר, שמפעילה פלטפורמה אינטרנטית לחיבור בין פרילנסרים ללקוחות, ירד ב-41.8% ל-4.16 מיליון דולר. בשורה התחתונה, החברה הישראלית עברה מהפסד נקי של 4.27 מיליון דולר לרווח נקי של 788 אלף דולר. הרווח למניה עמד על 52 סנט - מעל תחזיות האנליסטים לרווח למניה של 46 סנט.
לרבעון הנוכחי צופה פייבר הכנסות של 93.5-95.5 מיליון דולר, שייצגו עלייה של 5%-7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לכל 2024 צופה החברה הכנסות של 381-387 מיליון דולר, עלייה של 5%-7% לעומת 2023. בתחזית זו עדכנה החברה כלפי מעלה את הרף התחתון של ההכנסות ל-2024, שעמד בתחזית הקודמת על 379 מיליון דולר.
"התחלנו את 2024 בצורה טובה", מסר מייסד ומנכ"ל פייבר, מיכה קאופמן. "בשעה שאנחנו ממשיכים לפעול בתנאי מאקרו מאתגרים מאוד, עם הסנטימנט הנמוך ביותר לעסקים קטנים ובינוניים מזה יותר מעשור, מאמצינו לצמוח בשוק דרך הצעת שירותים מורכבים משתלמים. בעוד אנו חושבים על בניית השלב הבא של צמיחת פייבר, אנחנו שמים את אמוננו בכוכב הצפון שלנו, ומאמצים AI כדי להעמיק את מערכות היחסים עם לקוחותינו ולספק את הדור הבא של החוויות למרקטפלייס שלנו".