הרווח של דלתא מותגים קפץ ב-40% ל-28 מיליון שקל
הרווח של דלתא מותגים קפץ ב-40% ל-28 מיליון שקל
חברת ההלבשה התחתונה והלבשת הפנאי רשמה ברבעון השלישי של 2021 צמיחה של 12% בהכנסות ל-210.8 מיליון שקל, המכירות אונליין נותרו יציבות; שיעור הרווח הגולמי עלה בעקבות שינוי תמהיל המוצרים והתחזקות השקל
חברת דלתא מותגים, המפעילה את רשתות ההלבשה התחתונה דלתא ו-FIX, סיימה את הרבעון השלישי עם עלייה במכירות וברווחים. החברה שיפרה את שיעורי הרווחיות הגולמית והתפעולית וסיימה את הרבעון עם עלייה של 40% ברווח הנקי.
מכירות החברה צמחו ב-12% ברבעון ל-210.8 מיליון שקל – צמיחה שנבעה מעלייה בכל ערוצי המכירה. המכירות ב-197 החנויות הזהות של דלתא ו-FIX (סניפים שהיו פעילים הן ברבעון השלישי של 2021 והן ברבעון המקביל אשתקד, המשמש להשוואה) עלו ברבעון ב-7.3% ל-157.9 מיליון שקל. עלייה זו מנטרלת את נתוני המכירות בתקופת מבצע שומר החומות במאי 2021.
החברה, המתמחה בשיווק הלבשה תחתונה והלבשת פנאי, הציגה ברבעון יציבות במכירות אונליין שעמדו על 17.6 מיליון שקל.
החברה הצליחה לשפר את שיעור הרווח הגולמי ברבעון ל-61.1% לעומת 59.1% ברבעון המקביל, בעקבות שינוי תמהיל המוצרים והכנסת פריטים שהרווחיות שלהם גבוהה יותר, וכן בשל התחזקות השקל אל מול הדולר. הרווח הגולמי ברבעון עלה ב-16% ל-128.8 מיליון שקל. לאחר שבקורונה זכתה דלתא להקלות בשכר הדירה ושכר העבודה, וההוצאות שלה פחתו בתקופת הסגרים, ברבעון הנוכחי עלו הוצאות המכירה והשיווק ב-9% והסתכמו ב-84.8 מיליון שקל.
הרווח התפעולי, שהושפע מהעלייה במכירות וברווח הגולמי אך גם קוזז מעלייה בהוצאות, עלה ברבעון שלישי ב-31% ל-38 מיליון שקל. את הרבעון סיימה דלתא מותגים עם רווח נקי של 28 מיליון שקל לעומת 20 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ביולי 2022 תשיק דלתא מותג ספורט חדש ותפתח שבע חנויות ואתר אינטרנט ייעודי. החברה נמצאת בשלבי פיתוח הקולקציה ותהליך מיתוג. כמו כן חתמה עם חברת דיסני על חידוש הסכם הזיכיון לייצר בגדים עם הסימנים המסחריים של דיסני עד סוף דצמבר 2024. החברה צפויה להשיק בשנים הקרובות מרלו"ג אוטומטי על שטח של 17 אלף מ"ר.