סגור
דרור רוסמן סמנכ"ל השירות בחברת מגדל ביטוח
דרור רוסמן סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים הנכנס בבזק; עוזב את תפקיד סמנכ"ל השירות במגדל ביטוח

ממגדל לבזק: דרור רוסמן ימונה לסמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים

זהו המינוי הבולט בסידרה של שינויים בהנהלה שמבצע המנכ"ל הנכנס ניר דוד; חטיבת הלקוחות הפרטיים היא הגדולה ביותר וכוללת את נציגי השירות, המכירות והטכנאים; רוסמן שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השירות במגדל ביטוח

דרור רוסמן ימונה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק. זה המינוי הבולט בסידרה של שינויים בהנהלה של המנכ"ל הנכנס ניר דוד.
חטיבת הלקוחות הפרטיים היא הגדולה ביותר וכוללת את נציגי השירות, המכירות והטכנאים.
רוסמן שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל השירות במגדל ביטוח ופיננסים והיה אמון על קידום וייעול חווית הלקוח.
לפני כן שימש כ-11 שנים כסמנכ"ל חטיבה עסקית בקבוצת תקשור, והוביל את מוקדי השירות והמכירה. קודם לכן שימש בתפקידים בכירים בהוט ובפרטנר.
באוגוסט האחרון נורית קנטור, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בבזק החליטה אחרי שנתיים לסיים את תפקידה בחברת התקשורת. היא התמודדה על תפקיד המנכ"ל שאליו נכנס ניר דוד באפריל האחרון במקום רן גוראון.