יבואנית הוגו בוס וקנזו לילדים מגיעה לבורסת תל אביב
יבואנית הוגו בוס וקנזו לילדים מגיעה לבורסת תל אביב
חברת באבלס מתמזגת עם השלד הבורסאי מובייל מקס, לפי שווי של 120 מיליון שקל; החברה מפעילה 81 נקודות סיטונאות למותגים, אתר אינטרנט וחנויות פיזיות לצרכנים
חברת באבלס, בעלת רשת חנויות ומפעילת פלטפורמה טכנולוגית לשיווק מותגי פרימיום לילדים, מתמזגת עם השלד הבורסאי מובייל מקס טכנולוגיות בע"מ, לפי שווי של 120 מיליון שקל.
בעלי המניות ומייסדי באבלס הם צחי פריד מתחום המסחר המקוון, חיים נחום מתחום ייצור האופנה ויודי לזר. יו"ר החברה הוא רונן טויטו. בהתאם לעסקה בין הצדדים, בעלי המניות של באבלס יחזיקו ב-87.5% מהגוף הממוזג.
המיזוג מותנה במספר תנאים מתלים, ובהם אישור אספת בעלי המניות, השלמת הגשת המסמכים לרשות ניירות ערך, קבלת אישור הבורסה למיזוג ופרה רולינג מרשות המסים.
באבלס פועלת בייצור, קניינות והפצה של מותגי פרימיום לילדים מגיל אפס עד גיל 16, בהתאם להסכמי זיכיון ליבוא או הפצה, ובין היתר של המותגים טימברלנד, הוגו בוס, קנזו, ריפליי וסטיב מאדן.
החברה מפעילה 81 נקודות סיטונאות למותגים ואתר מכירות באינטרנט, וכן היא מפעילה, בעצמה ובאמצעות זכיינים, 14 חנויות פיזיות, מתוכן 12 חנויות רשת באבלס ועוד שתי חנויות של המותג הוגו בוס לילדים. מלבד סניף בקניון TLV בתל אביב, מרבית חנויות הרשת ממוקמות במגזר הערבי ובערים מעורבות, בין היתר בירכא, טייבה, נצרת, יפו, כפר קאסם, כפר קרע ולוד, וכן בערים בדרום וצפון הארץ. כמו כן לחברה אתר אונליין.
לצד הפעילות הקמעונאית החברה פיתחה והקימה מודל ייחודי להפצת מוצרים באמצעות תשתיות מסחר מקוון הכוללות אתרי סחר ופלטפורמות עבור מותגי פרימיום בינלאומיים, ובהם ונדום, רוברטו וינו וסברובסקי. במסגרת פעילות זו חותמת החברה על הסכמים לשיתוף פעולה בין בעלי המותגים או המשווקים, ומקימה איתם חברה משותפת שתחתיה מנוהלת כל פעילות האונליין של המותגים.
על פי הדיווח של מקס מובייל, את שנת 2021 סיימה באבלס עם הכנסות של 44.7 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 25 מיליון ב-2020. הרווח הגולמי צמח ל-20 מיליון שקל, לעומת 11 מיליון שקל אשתקד. הרווח התפעולי עלה ל-5 מיליון שקל לעומת 2.3 מיליון ב-2020, והרווח הנקי הסתכם בשנת 2021 ב-3.2 מיליון שקל, לעומת 1.4 מיליון שקל בשנה שקדמה לה.