סגור
מימין תמר יסעור יור לאומי קארד רן עוז  מנכל חברת מגדל ביטוח
תמר יסעור יו"ר ישראכט והמנכ"ל רן עוז (צילומים: אוראל כהן עמית שעל)

תקרת השכר השנתית של מנכ"ל ישראכרט תגדל ל-5.4 מיליון שקל, גם שכרה של היו"ר יעלה

בעלי המניות יתבקשו לאשר באספה בעוד חודש את העלאת תקרת השכר של רן עוז מ-4.6 מיליון שקל; לפני שבועיים הודיע הדירקטוריון על הענקת אופציות בשווי 1.9 מיליון שקל לעוז; האספה תתבקש לאשר גם את עדכון שכרה של היו"ר תמר יסעור - עלות השכר השנתית הכוללת תעמוד על 3.3 מיליון שקל, לעומת 2.8 מיליון שקל כיום

דירקטוריון ישראכרט הודיע היום על כינוס אספה לאישור העלאת שכרו של מנכ"ל החברה, רן עוז, החל מיולי הקרוב. במסגרת העדכון, תקרת השכר הכוללת של עוז תעמוד על 5.4 מיליון שקל, במקום 4.6 מיליון שקל כיום.
מתוך התקרה הכוללת, משכורתו השנתית הקבועה של עוז, שמכהן כמנכ"ל החברה מאז 2021, תעמוד על 2.12 מיליון שקל, כשיתר הסכום כולל מענקים ותשלומים תלויי ביצועים. במסגרת זאת, נקבע כי עוז יהנה מהפרשות סוציאליות בגין רכיב שכר של 200 אלף שקל, שכיום אינו זכאי להן. בסך הכל, שכרו החודשי ללא הפרשות סוציאליות יגדל מ-150 אלף שקל בחודש ל-177 אלף שקל בחודש.
האספה, שתכונס ב-11.7, תידרש לאשר את תנאי השכר מחודש יולי, כך שבהנחה שתאושר, עדכון השכר יחול על חצי מהשנה הנוכחית. לכן, תקרת השכר הכוללת של עוז תעמוד ב-2024 על 5.15 מיליון, ושכרו הכולל ב-2024 יעמוד על 4.97 מיליון שקל.
ההודעה על עדכון שכרו של עוז מגיעה שבועיים לאחר שדירקטוריון ישראכרט הודיע על הענקת אופציות בשווי 1.9 מיליון שקל לעוז, במסגרת תכנית תגמול הוני מבוססת ביצועים לעוז עצמו ולנושאי משרה נוספים. האופציות יינתנו בשתי פעימות במהלך שלוש השנים הקרובות. שווי תכנית התגמול כולה בחברה עומד על 41 מיליון שקל.
בדברי ההסבר לבקשת עדכון השכר נכתב כי "החברה עברה טרנספורמציה משמעותית בהובלתו של מר עוז והשינוי המוצע בתגמולו, משקף את הערך המוסף שלו ותרומתו הייחודית לחברה ואת ההערכה של ועדת התגמול והדירקטוריון לפועלו ותרומתו לטרנספורמציה זו של החברה יחד עם הצפי לתרומתו העתידית לחברה, להתפתחותה, לצמיחתה ולקידום עסקיה".
פרט לעדכון שכרו של עוז, האספה תתבקש לאשר את עדכון שכרה של יושבת ראש הדירקטוריון תמר יסעור. לפי התנאים החדשים, היקף המשרה של יסעור יעלה מ-75% ל-80% ומשכורתה תגדל מ-130 אלף שקל בחודש ל-175 אלף שקל. עלות השכר השנתית הכוללת תעמוד על 3.3 מיליון שקל, לעומת 2.8 מיליון שקל כיום. יסעור תהיה זכאית למניות חסומות בשווי 20% מעלות השכר הכוללת (במקום 22% עד כה) ששווין לאחר עדכון השכר יעמוד על 659 אלף שקל.
ישראכרט סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם שיפור של 16.4% ברווח הנקי, שעמד על 64 מיליון שקל, זאת על אף ירידה של 1.5% בהכנסות בעקבות השפעות המלחמה. השיפור ברווח הושג בזכות צמצום בהוצאות התפעול והפרשה נמוכה יחסית להפסדי אשראי.