מגדל ביטוח מאחדת חטיבות קיימות ומוסיפה אחת חדשה - מותג ומוניטין
מגדל ביטוח מאחדת חטיבות קיימות ומוסיפה אחת חדשה - מותג ומוניטין
חברת הביטוח הודיעה על פרישתה של ענת אטלס, מנהלת חטיבת האסטרטגיה, שיווק וחוויית לקוח; חטיבת הטכנולוגיות תקבל את התחומים שהיו באחריותה של אטלס; במקביל הקימה מגדל אגף חדש שיאחד את תחומי השיווק, הדוברות, התקשורת וקשרי המשקיעים
חברת הביטוח מגדל מבצעת שינוי ארגוני, וכחלק ממנו הודיעה על פרישה של בכירה נוספת מהנהלת החברה מאז הגעתו של רונן אגסי לפני כשנה. ענת אטלס, מנהלת חטיבת האסטרטגיה, שיווק וחוויית לקוח ביקשה לסיים את תפקידה.
הפרידה היא חלק משינוי ארגוני שעוברת החברה ובמהלכו חטיבת הטכנולוגיות, בניהולו של משה מורגנשטרן, תהיה אחראית מעתה גם על תחום חוויית הלקוח.
במקביל הקימה מגדל אגף מותג ומוניטין תאגידי, שינוהל על ידי דלית ויכסלבאום, מנהלת התקשורת התאגידית וקשרי המשקיעים של החברה בארבע השנים האחרונות. תחת האגף יאוחדו תחומי השיווק, הדוברות, התקשורת התאגידית וקשרי המשקיעים ותקשורת פנים ארגונית.
אגסי אמר: "אנחנו מתקדמים ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה וממשיכים לבצע תהליכים פנימיים שיתמכו ביעדיה, יסייעו בהוצאתה לפועל בצורה מהירה ומדויקת וימקדו אותנו בתחומי הליבה של החברה. משה ודלית יובילו שניים מהתחומים האלה ואין לי ספק שיעשו זאת בהצלחה רבה".