סגור
אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה
מנכ"ל סלקום הנכנס אלי אדדי (צילום: רמי זרנגר)

נחשף בכלכליסט
מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי מונה למנכ"ל סלקום

קרן פורטיסימו הודיעה שלשום במפתיע על החלפת המנכ"ל דניאל ספיר; דינמיקה היתה אחראית על חלק משמעותי מההצלחה של סלקום בשנים האחרונות - ברבעון השני הציגה רשת מכירות הסלולר וציוד הקצה זינוק של 45% במכירות ל-272 מיליון שקל 

קבוצת סלקום, שנרכשה לאחרונה ע"י קרן פורטיסימו, הודיעה הבוקר (ה') על מינוי מנכ"ל דינמיקה אלי אדדי למנכ"ל הקבוצה, זאת לאחר ששלשום הודיעה במפתיע על החלפת המנכ"ל הנוכחי דניאל ספיר.
עם ההודעה על עזיבתו של ספיר השבוע, סומן אדדי כמועמד מוביל להחליפו. ספיר עוזב את סלקום לאחר שהודח על ידי קרן פורטיסימו שרכשה לאחרונה את השליטה בחברה.
ההדחה של ספיר הייתה מפתיעה, שכן רק בשבוע שעבר דיווחה סלקום על תוצאות חזקות לרבעון השני של השנה - החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 55 מיליון שקל, הסכום הגבוה ביותר של החברה בשמונה השנים האחרונות. כמו כן, רק לאחרונה קיבל ספיר מענק של כמיליון שקל, תמורת התחייבותו להמשיך כמנכ"ל 3 שנים נוספות.
חלק משמעותי מההצלחה של סלקום הגיעה מדינמיקה, שבשנים האחרונות החלה לפתוח פער משמעותי מהמתחרות בתחום מכירות הסלולר וציוד הקצה, עם כ-50 סניפים ברחבי הארץ.
הכנסות של רשת דינמיקה עלו ברבעון השני של השנה ב-44.6% ל-272 מיליון שקל. לצורך השוואה, ההכנסות של המתחרה פלאפון ממכירת ציוד קצה עמדו ברבעון על 141 מיליון שקל.
ועד העובדים של סלקום התנגד להדחת ספיר ויו"ר הוועד אורי אורן מסר בעקבות ההחלטה: ""דניאל ספיר הוביל את סלקום לתוצאות הטובות ביותר ב-8 השנים האחרונות וקיים מערכת יחסים פורייה בין ההנהלה לעובדים. זה משבר אמון בין ועד העובדים לבעלים, פורטיסימו מתנהלת באופן חד צדדי".