סגור
דניאל ספיר מנכ"ל סלקום
דניאל ספיר מנכ"ל סלקום היוצא (צילום: סיון פרג')

בלעדי
מנכ"ל סלקום היוצא דניאל ספיר מועמד מוביל לתפקיד מנכ"ל אלקטרה פאוור

חברת האנרגיה אלקטרה פאוור הודיעה אתמול על עזיבת המנכ"ל חן מלמד; לכלכליסט נודע כי המועמד המוביל להחלפתו הוא מנכ"ל סלקום היוצא דניאל ספיר; קרן פורטיסימו הראתה לספיר את הדרך החוצה בסלקום למרות דוחות טובים שפרסם

הג'וב הבא של מנכ"ל סלקום? חברת האנרגיה אלקטרה פאוור הודיעה אתמול על עזיבת המנכ"ל חן מלמד במקביל לפרסום דוחות כספיים. לכלכליסט נודע כי המועמד המוביל להחלפת המנכ"ל הוא מנכ"ל סלקום היוצא דניאל ספיר.
אלקטרה פאוורה הראתה ברבעון השני צמיחה של 20% בהכנסות ומעבר לרווח של 2.4 מיליון שקל לעומת הפסד ברבעון המקביל. בסביבת החברה אמרו כי מלמד שעזב את התפקיד לאחר שנתיים עשה זאת ביוזמתו.
לכלכליסט נודע כי המועמד המוביל לתפקיד הוא ספיר, אשר קרן פורטיסימו הראתה לו את הדרך החוצה בסלקום למרות דוחות טובים שפרסם.
סלקום סיימה את הרבעון השני של השנה עם רווח נקי של 55 מיליון שקל – הרווח הרבעוני הגבוה ביותר שלה בשמונה השנים האחרונות.
החברה רשמה עלייה במספר המנויים ובהכנסות, כשאת עיקר הצמיחה הובילה רשת ציוד הקצה דינמיקה שבשליטת סלקום ובניהול אלי אדדי, שמונה לתפקיד מנכ"ל סלקום במקום ספיר.
מנכ"ל אלקטרה פאוור חן מלמד כאמור עוזב את תפקידו, וזאת לאחר כשנתיים בלבד בתפקיד. מאז שהחל לכהן כמנכ"ל החברה באוגוסט 2022, ירדה מניית אלקטרה פאוור ב-72%. החברה הודיעה על עזיבת מלמד במקביל לפרסום תוצאות כספיות חזקות ברבעון השני של השנה. אלקטרה פאוור תחלק דיבידנד של 10 מיליון שקל.