סגור

מנכ"לית יוטיוב: הפלטפורמה בוחנת כניסה לתחום ה-NFT

סוזן ווצ'יסקי פנתה במכתב לקהילת המשתמשים שבו הבהירה כי הפלטפורמה מעוניינת "לסייע ליוצרים להרוויח מטכנולוגיות חדשות, כולל מהתחום של NFT"


האם גם YouTube מצטרפת לחגיגת ה-NFT? במכתב שפורסם היום מציינת מנכ"לית יוטיוב סוזן ווצ'יסקי (Susanne Wojcicki) כי החברה מעוניינת להתרחב לתחום ה-NFT בעתיד, כעוד מקור הכנסה עבור יוצרים - ולספק פיצ'רים מתאימים.

"אנחנו תמיד ממוקדים בהרחבת האקוסיסטם של יוטיוב כדי לסייע ליוצרים להרוויח מטכנולוגיות חדשות, כולל התחום של ה-NFT, בעודנו ממשיכים לחזק ולהעצים את חוויית היוצרים והעוקבים ביוטיוב", לשון המכתב אותו ייעדה ווצ'יסקי לקהילת יוטיוב. המכתב מפרט תחומים בהם החברה מתכוונת להשקיע, כמו גיימינג ושופינג, וכיצד היא מתכוונת לתמוך ביוצרים.
ווצ'יסקי ציינה עוד כי יוטיוב מתבוננת על הווב 3 כ"מקור השראה", וציינה את האפשרויות שמציעים לגולשים תחומי הקריפטו, הארגונים האוטונומיים המבוזרים (DAO) וה-NFT.
האופציה של כניסה עתידית ל-NFT מצד אתר הסרטונים משקפת מהלך דומה שכבר יצא לדרך בפלטפורמות אחרות, כמה מהן השיקו לאחרונה גרסאות משלהן של NFT, ואחרות, לפי דיווחים, שוקלות לעשות זאת בעתיד, ובהן מטא, טוויטר וקוינבייס
יוצרי כמה סרטונים ויראליים ביוטיוב כבר הפכו אותם ל-NFT, ומכרו אותם בעצמם - שלא באמצעות הפלטפורמה. ה-NFT Charlie Bit Me, בו נראה תינוק נושך את אצבעו של אחיו, הועמד למכירה בשנה שעברה ונמכר תמורת 761,000 דולר. David After Dentist, סרטון של ילד אובד עצות אחרי הרדמה אצל רופא השיניים, נמכר כ-NFT תמורת יותר מ-11,000 דולר.