סגור

מנכ"ל אנבידיה מנסה להרגיע: "יהיה מלאי גדול של שבב ה-AI החדש"

בראיון שהעניק לבלומברג לאחר פרסום הדוחות, הדגיש ג'נסן הואנג כי תהיה כמות מספקת להפצה של שבבי ה'בלאקוול' החדשים: "הפונקציונליות של השבב היא נהדרת, גם השנה הבאה תהיה מצויינת" 


מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג ניסה להרגיע את החששות סביב ה'בלאקוול', השבבים החדשים של החברה - והדגיש כי תהיה כמות מספקת להפצה לאחר שהייצור יתפוס תאוצה.
"יהיה לנו מלאי גדול ביותר", אמר בריאיון לבלומברג. עוד הוסיף כי דגימות של השבבים "הופצו היום לכל העולם", והחברה החלה להגדיל את היקף הייצור.
שבבי בלאקוול הם היורשים המיוחלים של שבבי ה-AI הקיימים של החברה, הופר (Hopper), שאחראיים לזינוק בהכנסות ובמחיר המניה של חברה. אולם, לאחרונה התפרסמו דיווחים על בעיות בייצור והתעורר חשש לעיכוב בהשקה של השבבים החדשים.
אנבידיה הודתה כי נאלצה לשנות חלק מהליך הייצור, אך בחברה עדיין מעריכים כי השבבים החדשים ייצרו הכנסות של מיליארדי דולרים כבר ברבעון הפיסקאלי הרביעי.
הואנג התייחס לנושא אתמול (ד') גם בפרסום התוצאות הרבעוניות של החברה. עם זאת, הוא סירב לענות לשאלות האנליסטים על תחזית ההכנסות מהשבבים.
הכנסות אנבידיה זינקו ברבעון שהסתיים ביולי ב-122% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה ל-30.04 מיליארד דולר, בעוד שהרווח הנקי עלה ב-168% ל-16.6 מיליארד דולר.
בריאיון לבלומברג אמר הואנג כי לדעתו היה ברור מספיק לגבי הציפיות מהשבב. "הפונקציונליות של בלקוול היא נהדרת", אמר. לדבריו, מעבר להכנסות שהשבב ייצר עבור החברה ברבעון הרביעי, שמסתיים בינואר "גם השנה הבאה תהיה מצויינת".