סגור
קופר הפנר הבן של יו הפנר
קופר הפנר הבן של יו הפנר (צילום: Featureflash Photo Agency/Shutterstock)

הבן הצעיר של יו הפנר הציע לרכוש את קבוצת פלייבוי ב-100 מ' דולר

לפי הוול סטריט ג'ורנל, קופר הפנר ציין שהוא מתכוון להיות המנכ"ל של פלייבוי החדשה; הקבוצה כוללת, בנוסף למגזין האייקוני, מדיה חברתית וקו ייצור להלבשה תחתונה; קבוצת פלייבוי נרשמה לנאסד"ק ב-2021 באמצעות הנפקת ספאק אך מאז איבדה יותר מ-90% משוויה

בנו הצעיר של מייסד פלייבוי יו הפנר שמת ב-2017 מעוניין לרכוש את המותג העולמי שהקים אביו.
קופר הפנר הגיש היום הצעה, יחד עם קבוצת משקיעים, לרכישת קבוצת פלייבוי תמורת 100 מיליון דולר (כפול משווי הקבוצה בטרם הדיווח), כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל. מניית קבוצת פלייבוי PLBY Group מזנקת בשעה זו ב-19%. שווי השוק שלה זעיר - 63 מיליון דולר.
הקבוצה, בשמה הרשמי PLBY Group, כוללת (מעבר למגזין המוכר) רשת חברתית וקו ייצור של הלבשה תחתונה תחת המותג.

1 צפייה בגלריה
קופר הפנר הבן של יו הפנר
קופר הפנר הבן של יו הפנר
קופר הפנר הבן של יו הפנר
(צילום: Kathy Hutchins/Shutterstock)

החברה נרשמה למסחר בנאסד"ק ב-2021 באמצעות הנפקת ספאק אך מאז איבדה המניה יותר מ-90% משוויה בהנפקה.
"זוהי חברה אמריקאית גדולה ומותג אמריקאי גדול, מעבר לקשר האישי שלי אליה. אך היא הפכה למצב של כמעט לא קיימת", אמר הפנר הצעיר (33) בראיון שנערך עמו.
לפי ההצעה שהגיש קופר הפנר, הוא מעוניין לרכוש את המותג ואת הקניין הרוחני ולנהל את ההוצאה לאור כחברה פרטית, באמצעות זרוע ההשקעות האישית שלו.
שאר העסקים הקשורים לקבוצת פלייבוי יתקיימו כחברה נפרדת, תחת שם חדש – שתקבל במסגרת העסקה 10% ממניות פלייבוי החדשה שבשליטתו.
הפנר הבן ציין שהוא מתכוון להיות המנכ"ל של פלייבוי החדשה, וכי לצד הזרמת הכספים האישית שלו, קבוצת המשקיעים שמגישה את הצעת הרכישה כוללת קרן גידור, ואחת משותפות הרישיון של פלייבוי בעבר.
הבן עצמו כיהן במשך 3 שנים כמנהל היצירתיות הראשי של פלייבוי (chief creative officer), כהונה שהסתיימה ב-2019. בהודעה על הגשת ההצעה אמר כי הוא רואה פוטנציאל לשותפויות ולעסקאות רישיון חדשות, שיכולות להגדיל את ההכנסות ולהחזיר את המותג לרלבנטיות.
"יכול להיות לך את כך הכסף בעולם וזה עדיין יהיה קשה לבנות מחדש את המותג החזק שהיה פלייבוי", ציין קופר.
יו"ר קבוצת פלייבוי סוהייל ריזבי (Suhail Rizvi ) לא הגיב לפניית וול סטריט ג'ורנל לתגובה, וכך גם בכירים נוספים בחברה.