סגור

נחשף בכלכליסט
מתנגדים לעסקת האנטנות: ועד העובדים בסלקום מכריז סכסוך עבודה

לאחר הדיווח ב"כלכליסט" על המגעים שמנהלת סלקום למכירת 2,000 אתרי התקשורת שלה לקבוצה קנדית, הגיבה יו"ר הוועד מיה יניב: "מדובר בעסקה סיבובית עקומה במיוחד, שמשרתת את האינטרסים האישיים של הבעלים. המשמעות של צעד כזה היא סופה של חברת סלקום"

ועד העובדים של סלקום מכריז על סכסוך עבודה בחברה בעקבות הידיעה שפורסמה הבוקר ב"כלכליסט" על המגעים למכירת 2,000 אתרי התקשורת של החברה. הוועד מתנגד למכירה כזו, והוא הגיש בקשה דחופה להכרזת סכסוך עבודה בקבוצת סלקום, הכוללת את עובדי סלקום, נטוויז'ן, גולן טלקום וחברת דינמיקה.
יו"ר הוועד מיה יניב כתבה לעובדים: "הסברתי למנכ"ל החברה כי משמעות צעד כזה היא סופה של חברת סלקום. מדובר בעסקה סיבובית מימונית ועקומה במיוחד, שכל מטרתה להשיא שווי לטווח הקצר כדי לשרת את האינטרסים האישיים של בעלי החברה, שאינם מעוניינים כלל להמשיך להחזיק בה. בטווח הארוך עסקה כזו תגרור הגדלה דרמטית של החוב הרובץ על החברה, אובדן שליטה מתגלגל וידוע מראש על רשת סלקום, פיטוריהם של אלפי עובדים והבאת החברה לחדלות פירעון".
1 צפייה בגלריה
 מיה יניב יו"ר ועד סלקום
 מיה יניב יו"ר ועד סלקום
מיה יניב, יו"ר ועד סלקום
(יח"צ)

יניב הוסיפה כי "עצוב מאוד ששוב ועד העובדים הוא המבוגר האחראי היחיד שחושב במושגי טווח ארוך, ומוודא שוב שלא יסרסרו בתשתיות לאומיות קריטיות לאזרחי מדינת ישראל ובפרנסתם הישירה של אלפי משפחות ועשרות אלפי אנשים במעגלים הנוספים".
סלקום, לפי חשיפת "כלכליסט", מנהלת את המגעים מול קרן ברוקפילד הקנדית, כשהתמורה בעסקה תהיה עד 400 מיליון דולר. אתרי התקשורת שאותם מבקשת סלקום למכור הם למעשה מתחמי האנטנות שלה. על פי הפרסום, בכוונת החברה למכור את האתרים האלו במודל של "מכור והשכר מחדש".