סגור
ידין ענתבי
ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים (עמית שעל)

עלות שכרו של מנכ"ל בנק הפועלים ידין ענתבי ב-2025: 3.8 מיליון שקל

הבנק זימן לחודש הבא אסיפה כללית של בעלי המניות על מנת לאשר את עלות השכר של המנכ"ל שנכנס לתפקידו לפני שלושה חודשים. באסיפה ייבחרו גם שלושה דירקטורים 

עלות השכר השנתית ב-2025 של מנכ"ל בנק הפועלים נכנס ידין ענתבי תגיע עד ל-3.83 מיליון שקל. בנק הפועלים הודיע היום על כינוס אסיפה כללית של בעלי המניות ב-20 בנובמבר על מנת לאשר את עלות השכר.
מתוך עלות השכר הכוללת, כחצי מיליון שקל יינתנו כתגמול הוני באופציות, ועוד כרבע מיליון כמענק מבוסס ביצועים ושיקול דעת. משכורתו החודשית הקבועה תעמוד על 215 אלף שקל.
עלות השכר של ענתבי נמוכה מעט מזו של מנכ"ל בנק הפועלים הקודם, דב קוטלר, ששכרו השנתי הגיע ל-3.9 מיליון שקל. ביחס לקוטלר, השכר של ענתבי תלוי באופן משמעותי יותר בביצועי הבנק.
ב-2024, עלות שכרו של ענתבי תסתכם בעד 3.74 מיליון שקל.
פרט לאישור שכרו של ענתבי, באסיפה ייבחרו שני דירקטורים חיצוניים מתוך שלושה מועמדים - יואל מינץ, שכבר. כהן כדירקטור חיצוני ולכן צפוי להיבחר לכהונה נוספת, לצד שני רגולטורים לשעבר - המפקח על הבנקים יאיר אבידן ומנהל רשות המסים ערן יעקב.
בנוסף, על תפקיד דירקטור רגיל יתמודדו רונית שוורץ, שמכהנת כדירקטורית כיום ומתמודדת על כהונה נוספת, ואמיר קושילביץ אילן, לשעבר מנהל הסיכונים של ישראכרט.