סגור
רוני רויטמן מנכ"ל חברת הסייבר אינטנסיטי גלובל
רוני רויטמן מנכ"ל חברת הסייבר אינטנסיטי גלובל (צילום: יח"צ)

בלעדי
אקסל סולושנס רוכשת את השליטה בחברת הסייבר אינטנסיטי גלובל

במסגרת העסקה, תרכוש אקסל שנסחרת בבורסה בתל אביב 51% ממניות אינטנסיטי לפי שווי של 51 מיליון שקל (לפני הכסף). אינטנסיטי מהרצליה מספקת שירותי ייעוץ למתקפות סייבר מורכבות עבור ארגונים גדולים. באקסל מתכוונים להקים חברת-בת שאליה תמוזג פעילות החברה הנרכשת

חברת הסייבר אקסל סולושנס רוכשת את השליטה בחברת אינטנסיטי גלובל (intensity global) לפי שווי של 51 מיליון שקל לפני הכסף. אינטנסיטי, הממוקמת בהרצליה, היא חברת סייבר שמספקת שירותי ייעוץ ותגובה למתקפות סייבר מורכבות עבור ארגונים גדולים בישראל ובעולם. לאחר הרכישה תחזיק אקסל ב-51% ממניות אינטנסיטי.
אקסל, חברה ציבורית שנסחרת לפי שווי של כ-134 מיליון שקל, טיפסה מתחילת השנה ב-46%. החברה עוסקת בהפצה ואינטרגציה של שירותי סייבר ומוצרי תקשורת בישראל ומחוצה לה. אקסל פועלת ללא גרעין שליטה, כאשר בעלת המניות הגדולה ביותר בה היא רפ"ק שמחזיקה 10.6% ממנה. בחודש מרץ נבחר אודי וינטראוב לשמש כיו"ר אקסל לאחר שכיהן 6 שנים כמנכ"ל משותף במל"ם תים. מנכ"ל החברה הוא רונן שור.
אינטנסיטי הוקמה על ידי רוני רויטמן שמחזיק היום 50% ממניות החברה. ב-50% הנותרים מחזיקה רות מארי שמשמשת כסמנכ"לית התפעול של החברה.
באקסל מתכוונים להקים חברת-בת שאליה תמוזג פעילות אינטנסיטי. אקסל סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות בהיקף 85.1 מיליון שקל, עלייה של 32% לעומת הכנסות הרבעון המקביל אשתקד בסך 64 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ב-2 מיליון שקל.