סגור
מימין אסי טוכמאייר ו ברק רוזן קנדה ישראל
מימין אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי קנדה ישראל (צילום: אלדד רפאלי)

אדם נוימן רוכש 30% מקנדה גלובל של טוכמאייר ורוזן ב-99 מיליון שקל

 קנדה גלובל היא שלד בורסאי שלפי התוכנית ירכש את הפעילות של  אסי טוכמאייר וברק רוזן  בדירות מגורים בפלורידה; אסף רפפורט ממייסדי WIZ רכש 1% מהמניות; שווי קנדה גלובל לאחר העסקאות יעמוד על 341 מיליון שקל

אדם נוימן רוכש 30% מחברת קנדה גלובל בהשקעה של 99 מיליון שקל, סכום שיוכנס לתוך החברה. קנדה גלובל נשלטת בידי אסי טוכמאייר וברק רוזן, בעלי השליטה בישראל קנדה.
קנדה גלובל ללא פעילות כרגע ומדובר בשלד בורסאי שרוזן וטוכמאייר רכשו ממשפחת אביב - הכוונה היא שלשלב בשלד פעילות דירות מגורים בפלורידה.
נוימן מבצע את העסקה לפי שווי של 252 מיליון שקל לקנדה גלובל, הנסחרת בשוק לפי שווי של 167 מיליון שקל. הוא רוכש את את המניות יחד עם קרן ההון סיכון אנדרסן הורוביץ. נוימן והקרן יהיו משקיעים פיננסים ולא מעורבים בניהול החברה.
1 צפייה בגלריה
אדם נוימן מייסד חברת WeWork (צילום 2023)
אדם נוימן מייסד חברת WeWork (צילום 2023)
אדם נוימן (צילום 2023)
(צילום: Shahar Azran/Getty Images)
משקיע נוסף בקנדה גלובל הוא אסף רפפורט, ממיסדיי WIZ, שרוכש 10% נוספים מהמניות בשיתוף משקיעים נוספים - הוא עצמו רוכש 1% מהמניות במסגרת העסקה. שווי קנדה גלובל יעמוד לאחר ההשקעה הכוללת על 341 מיליון שקל.
לאחר העיסקה ידוללו טוכמאייר ורוזן ל-60% מהמניות, נוימן והקרן יחזיקו ב-30% מהחברה, רפרפורט ב-1% ו-9% בידי הציבור ומשקיעים נוספים. טרם העיסקה החזיקו רוזן ווטוכמאייר ב-79% ממניות החברה.
ננציין כי FLOW החברה של נוימן השקיעה בשבוע שעבר בפרוייקט גדול בערב הסעודית. החברה צתסייע לקנדה גלובל באיתור עסקאות ומשקיעים שיצטרפו אליהן ותוכל להשתתף בעד 50% בעסקאות אלה.