סגור

יצרנית הבדים האנטי בקטריאליים סונוביה חותמת חציון הפסדי

החברה סיימה את המחצית עם צמיחה של פי שלושה בהכנסות, שעמדו על 5.7 מיליון דולר - התקופה הסתיימה בהפסד של מיליון דולר

הגל האחרון של מגפת הקורונה נתן דחיפה לסונוביה, המייצרת מסכה ייחודית להגנה מפני הנגיף. החברה סיימה את המחצית הראשונה של 2021 עם הכנסות של 5.7 מיליון דולר, יותר מפי שלושה מבתקופה המקבילה בשנה הקודמת.


מסכות סונוביה כוללות חומר פעיל Oxide Zinc, שאמור להגן על חובשי המסכה על בסיס אנטי-בקטריאלי. החברה מוכרת את המסכה במדינות האיחוד, פרט לצרפת.

1 צפייה בגלריה
יו"ר סונוביה שוקי הרשקוביץ יהושע הרשקוביץ
יו"ר סונוביה שוקי הרשקוביץ יהושע הרשקוביץ
יו"ר סונוביה שוקי הרשקוביץ
(צילום: יחצ)
הוצאות המכירה ושיווק של 3.7 מיליון דולר שחקו את הרווח התפעולי של החברה - שחיקה שהתגלגלה לשורה התחתונה: ההפסד של סונוביה בחציון הראשון הסתכם בכמעט מיליון דולר. בניכוי תשלום מבוסס מניות של החברה לעובדים, ההפסד של החברה מצטמצם ל-15 אלף דולר בלבד.
החברה מציינת כי הביקוש לטקסטיל אנטי-פתוגני, כזה המנטרל בקטריות ווירוסים, נותר בעינו מתחילת המגפה ואף גבר לאחר התגברות קצב התחלואה מזן הדלתא. סונוביה, המנוהלת על ידי יגאל זיתון (שמונה בחודש מאי האחרון), מצביעה על כך שהיא אמורה גם ליהנות בקרוב מהזמנות ממוסדות.
להערכת החברה, הביקוש הגובר למוצרי החברה אינו אירוע חולף, אלא סימן לשוק צומח למוצרים אנטי-בקטריאליים ואנטי-ויראלים במגוון תחומים.