סגור
קריית מגדל ביטוח
קריית מגדל

פרישה נוספת במגדל: יו"ר ועדת הביקורת מירב בן כנען הלר עוזבת

שבועיים לאחר שחנן מלצר הודיע שיעזוב את תפקידו כיו"ר מגדל החזקות, בן כנען הלר הודיעה שתעזוב בינואר את החברה - למרות שסיום כהונתה בדירקטוריון אמור להיות באפריל 2026

בכירה נוספת פורשת מדירקטוריון מגדל. יו"ר ועדת ביקורת וחברת הדירקטוריון מירב בן כנען הלר הודיעה לחברה כי תפרוש עד ינואר הקרוב, זאת בעוד סיום כהונתה אמור היה להיות באפריל 2026 במגדל.
הודעת הפרישה של בן כנען נעשית שבועיים בלבד לאחר שחנן מלצר הודיע כי יפרוש מכהונתו כיו"ר מגדל החזקות (החברה האם של מגדל חברה לביטוח) שנסחרת בבורסה. כלכליסט חשף כי את מלצר יחליף רוני גמזו. מלצר עומד במוקד הביקורת שעורכת רשות שוק ההון בראשותו של עמית גל בחברה. הביקורת בעיקר בודקת את רמת הממשל התאגידי בחברת הביטוח.
כהונתה של בן כנען הלר כיו"ר ועדת ביקורת הייתה רחוקה מלהיות כהונה רגועה. בפברואר האחרון התפטרה דירקטורית אחרת במגדל – קרן בר חוה במחאה על כהונתה של בן כנען הלר כיו"ר ועדת הביקורת. בין היתר, בדו"ח שעסק בהתנהלות דירקטוריון מגדל באותה תקופה נכתב כי בן כנען הלר הציגה התנהגות שאינה הולמת ופוגענית מול בר חוה. בנוסף צוין כי גם בר חוה נהגה בצורה פוגענית כלפי בן כנען הלר במהלך ישיבות הדירקטוריון וועדת הביקורת של מגדל ביטוח.
דירקטוריון חברת ביטוח מחייב כהונה של ארבעה דירקטורים בלתי תלויים שמשמשים כנציגי הציבור. כיום הארבעה שמכהנים בדירקטוריון מגדל ביטוח הם מירב בן כנען הלר, רונית בודו, מעין כהן מועלם ובני ממן תחת היו"ר אמיר ברנע. שני דירקטורים נוספים הם אברהם דותן וגד נוסבאום.
ממגדל ביטוח בע"מ נמסר: "גב׳ מירב בן כנען הלר הודיעה לפרופ׳ אמיר ברנע, יו״ר דירקטוריון מגדל ביטוח, על רצונה לסיים את כהונתה בדירקטוריון החברה בשל הזדמנויות עסקיות העומדות לפתחה במסגרת פעילותה כיועצת כלכלית. לבקשתו של פרופ׳ ברנע, גב׳ בן כנען הלר תמשיך ותכהן בדירקטוריון החברה עד סוף חודש ינואר 2025".