סגור

צ'ק פוינט רוכשת את חברת Cyberint הישראלית בעסקה של 200 מיליון דולר

לפי הודעת צ'ק פוינט, העסקה תאפשר לה להרחיב את השירותים שהיא מספקת לגורמים העוסקים באיתור איומי סייבר - הרכישה תתבצע במזומן ובמניות והיא תושלם עד לרבעון הרביעי; זו החברה הישראלית ה-10 שרוכשת צ'ק פוינט בשש השנים האחרונות 

צ'ק פוינט רוכשת את חברת Cyberint Technologies הישראלית - לכלכליסט נודע כי התמורה בעסקה עומדת על כ-200 מיליון דולר, במזומן ובמניות. החברה הנרכשת עוסקת בפתרונות ניהול סיכונים חיצוניים ((External Risk Management).
לפי הודעת צ'ק פוינט, העסקה תאפשר לה להרחיב את השירותים שהיא מספקת עבור אנשי אבטחת מידע, העוסקים באיתור איומי סייבר על חברות - ובאופן ספציפי באיומים הקשורים באיסוף מודיעין על מידע של חברות ושימוש בו לצרכים זדוניים.
את מוצריה של Cyberint ניתן להטמיע בתוך פחות מ-20 דקות ולקבל מודיעין איכותי ופתרונות אפקטיביים להתמודדות (כגון זיהוי וטיפול במידע רגיש של הארגון שדלף לרשת, הסרת אתרים מתחזים וחשבונות מזויפים ברשתות החברתיות ועוד). צ'ק פוינט תשלב את פתרונותיה של Cyberint במסגרת פלטפורמת ה Infinity שלה.
חברת Cyberint הוקמה בישראל בשנת 2010 וומעסיקה יותר מ-170 עובדים בישראל, ארה"ב ואסיה. לחברה לקוחות מגוונים, כולל חברות הנמנות על Fortune 500, לצד עסקים קטנים ברחבי העולם. עובדי החברה יצטרפו לצ'ק פוינט לאחר סגירת העסקה, אשר מתוכננת להתבצע עד לרבעון הרביעי של השנה.
עד כה גייסה Cyberint 65 סכום של 65 מיליון דולר, ובין המשקיעים שלה ניתן למנות את הקרנות ויולה ו-Stage One , וכן משקיעים פרטיים כגון דב בהרב ומריו סגל. מדובר ברכישה ה- 22 של צ'ק פוינט, והחברה הישראלית העשירית שנרכשת ב-6 השנים האחרונות.
שרון שוסהיים, סמנכ"ל השירותים בצ'ק פוינט אמר בהודעה על העסקה : "ל- Cyberint ארכיטקטורה ייחודית של מודיעין איומים, הגנה מפני איומים דיגיטלים וניהול משטח האיומים מנקודה אחת. היא משתלבת ומתאימה באופן מלא לחזון שלנו של מניעת איומים אפקטיבית ומרחיבה את יכולותינו בתחום ה- SOC.
יוחאי כורם, מנכ"ל CyberInt, הוסיף: "בדיקה שערכנו על חברות מכל העולם מעלה שביותר מ-90% מהן דלף מידע רגיש לרשת, וכן אותרו אתרים מתחזים שנועדו למטרות זדוניות. ארגונים צריכים מודיעין בזמן אמת כדי לעזור להם להגן על עצמם באופן אפקטיבי. אנחנו נרגשים להצטרף לצ'ק פוינט, לשלב את מוצרינו בפלטפורמת ה Infinity שלה ולאפשר לעוד לקוחות וארגון בעולם להגן על עצמם. ביחד נייצר מענה רחב יותר ל- SOC שיכסה איומים פנימיים וחיצוניים גם ביחד".
יוסי ויניצקי, שותף ומנהל השקעות הצמיחה בקרן סטייג׳וואן, מסר בעקבות הרכישה: ״הובלנו את הגיוס האחרון ב-Cyberint מתוך הבנה שלפלטפורמת הארגוס של החברה, המאתרת חולשות ופרצות אבטחה החל ממערכות האירגון ועד לספקים, פוטנציאל גידול רב. המידע שהחברה מאתרת ברשת ויכולת האנליזה שפותחה מהווים ערך מוסף שבוודאי יתרום לצ׳ק פוינט. ברבעונים האחרונים החברה גדלה בצורה עקבית ומרשימה שהובילה לעסקת הרכישה״.
לדברי איל שירן, שותף מנהל בקרן ויולה צמיחה, "מאז השקעתנו בחברה ביצעה CyberInt מהלכים דרמטיים שהובילו אותה לנקודה זו, בהם המעבר מחברת שירות (Service) לחברת מוצר מתקדם בתחומו שהובילה אותה לשיפור הרווחיות; המיקוד בשוק האמריקאי וכמו כן הגיוס האסטרטגי של יוחאי כורם לניהול החברה ומי שהוביל אותה למהלכים משמעותיים".