סגור
ג'נסן הואנג מנכ"ל אנבידיה Nvidia 1
ג'נסן הואנג מנכ"ל אנבידיה. נוכחות גוברת של AI בתחום הארגוני (צילום: David Paul Morris/Bloomberg)

בנק אוף אמריקה: "הזדמנות יוצאת דופן באנבידיה, יכולה לקפוץ ב-40%"

אנליסט של הבנק העלה את מחיר היעד למניית אנבידיה מ-165 דולר ל-190 דולר. לפי הערכת האנליסט, תזרים המזומנים החופשי של ענקית השבבים עשוי להגיע ליותר מ-200 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות ולהתחרות בזה של אפל: "יספק לחברה אפשרויות צמיחה"

אנליסט מבנק אוף אמריקה (BofA) צופה כי מניות Nvidia (אנבידיה) יכולות להוסיף עוד כ-40% לראלי המרשים שלהן, עם התפתחות נוספת של מה שהוא מכנה "הזדמנות דורית".
האנליסט ויבק אריה מ-BofA העלה את מחיר היעד למניית אנבידיה מ-165 דולר ל-190 דולר בדוח שפורסם אתמול (ה'), כאשר יעד זה משקף פוטנציאל עלייה של 39% מהמחיר שבו ננעלה המניה ביום חמישי.
למרות שמניות נבידיה אהובות מאוד בוול סטריט, אריה סבור כי המשקיעים אינם מעריכים מספיק את יכולתה של החברה לצמוח בתזרים מזומנים חופשי בשיעור של 45% עד 50%. זאת, לעומת הממוצע של 23% עד 25% של קבוצת "שבע הנהדרות" (Magnificent Seven) - אפל, אמזון, אלפבית, טסלה, מטא, מיקרוסופט וכאמור אנבידיה.
לטענת אריה, לאנבידיה יש פוטנציאל לרשום יותר מ-200 מיליארד דולר בתזרים המזומנים החופשי של החברה בשנתיים הקרובות: "במובן זה אנבידיה מתחרה באפל, מה שמספק לה אפשרויות צמיחה".
הוא מביע ביטחון גובר במיצוב של אנבידיה, ומציין "נוכחות גוברת של בינה מלאכותית בתחום הארגוני", שם לקוחות מעדיפים לעבוד עם אנבידיה. שחקנים גדולים כמו מיקרוסופט ו-ServiceNow מקיימים "מעורבות" עם אנבידיה במגוון תחומים, והוסיף כי אנבידאיה לא רק מובילה בחומרה, אלא יש להם גם הזדמנויות משמעותיות בתוכנה.
אריה מציין מספר "אירועים הקשורים לבינה מלאכותית" בשבועות האחרונים המחזקים את השקפתו האופטימית על הפוטנציאל של אנבידיה, כולל הערות חיוביות של TSMC על בינה מלאכותית לצד הדוחות הכספיים שלה מוקדם יותר השבוע, ואירוע הבינה המלאכותית של המתחרה AMD בשבוע שעבר, שבו החברה הגדילה את הערכתה לשוק הכולל של מאיצי בינה מלאכותית.
מניות אנבידיה צפויות לרשום את היום השלישי ברציפות של עליות, אם כי ברמות הנוכחיות הן נמצאות מתחת לשיא הסגירה של 138.07 דולר שנקבע ביום שני.