סגור
משרדי עיתון ה ניו יורק טיימס ב מנהטן
משרדי ניו יורק טיימס במנהטן (צילום: בלומברג)

"הניו יורק טיימס" עקף את תחזית הרווח לרבעון - עם תוספת של 180 אלף מנויים לדיגיטל

החברה רשמה רווח נקי של 21 סנט למניה - 8 סנט מעל ציפיות האנליסטים; ההכנסות גדלו ב-7.6%

ניו יורק טיימס" דיווח על תוספת של 180 אלף מנויי דיגיטל חדשים ברבעון השלישי של השנה – מספר המנויים הכולל בדיגיטל עמד בסוף הרבעון על 9.3 מיליון.
מספר המנויים הכולל, בדיגיטל ובפרינט, עומד על 10.7 מיליון, כך שהחברה תוכל לעמוד ביעד שהציבה לשנת 2027, של 15 מיליון מנויים.
הנתונים נכללו בדו"חות הכספיים שפורסמו היום. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 547.7 מיליון דולר, לעומת 509 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח למניה עמד על 21 סנט – 8 סנט מעל ציפיות האנליסטים.
הצמיחה של "הניו יורק טיימס" היא בחלקה פנימית, אך מיוחסת גם לרכישות שביצעה החברה. הרכישה הבולטת שנעשתה בינואר השנה היתה של מו"ל חדשות הספורט אתלטיק (Athletic).
מנכ"לית "הניו יורק טיימס" מרידית קופיט לוויאן (Meredith Kopit Levien) אמרה כי התוצאות מעידות על הכיוון הנכון של החברה: "תוצאות הרבעון השלישי שלנו, כולל התוספת של 180 אלף מנויים לדיגיטל, מחזקות את האמון שלנו באסטרטגיה שבחרנו, ותומכות בעמדה לשנו לגבי הפוטנציאל של 'הניו יורק טיימס' לטווח הארוך.
"אפילו בסביבת אי ודאות כלכלית זה ברור של'ניו יורק טיימס' יש מודל מוצל, עם זרם הכנסות חזק, ואנחנו ממשיכים לחתוך באגרסיביות אחר רוח גבית שתמצב אותנו בעמדה הטובה ביותר להמשך עלייה בהכנסות וברווח".